Eficienta reclamelor Google AdWords

de | iun. 28, 2019 | AdWords, Blog | 0 comentarii

Un business, indiferent de marime, are nevoie constanta de o promovare online potrivita, de campanii bine puse la punct, precum si de reclame de calitate care sa ofere informatii-cheie despre serviciile sau produsele pe care le oferiti clientilor.

In ultima perioada, noul trend in materie de promovare a afacerilor, il reprezinta reclamele Google AdWords – acestea s-au dovedit a fi extrem de eficiente si au capacitatea de a va creste business-ul si de a-l face vizibil rapid pentru public. In continuare, veti afla exact ce reprezinta reclamele Google AdWords si cum pot functiona in avantajul afacerilor voastre!

Ce reprezinta de fapt Google Adwords?

Pentru a crea reclame de calitate pentru business, mai ales daca sunteti incepatori, trebuie sa stiti exact ce este Google Adwords si ce presupune.

Definitia exacta este aceasta – Google AdWords este o modalitate de a atrage traficul dorit, pentru diferite produse ori servicii si presupune crearea de campanii eficiente pentru ca „ mesajul ” sa fie corect si sa ajunga la vizitatorii tinta!

 Primii pasi pentru incepatori

Pentru ca reclamele AdWords sa produca efectele dorite, este nevoie de timp si de rabdare, mai ales daca business-ul vostru este, sa spunem „ la inceput de drum ”. Asadar, iata pasii de baza care ar trebui parcursi pentru ca, in final, sa atingeti target-ul dorit:

  • trebuie sa investiti munca suficienta in optimizare conversiei si, foarte important, sa incercati sa veniti mereu cu noutati;
  • selectati in prima faza doar cateva servicii sau produse pe care sa le promovati prin intermediul Adwords. In general, orientati-va spre acele produse ori servicii care aduc cel mai mult profit la momentul actual si, nu incepeti din prima sa promovati absolut tot portofoliul pe care il aveti la dispozitie.

Desi este posibil sa vi se para ca lucrurile se misca prea lent, este mai bine sa faceti pasi marunti dar siguri, pentru atingerea succesului!

Cuvintele cheie sunt un element extrem de important pentru promovare!

Cuvintele cheie ar trebui sa denumeasca exact produsul ori serviciul pe care il promovati – cu ajutorul acestora puteti mari traficul pe site-ul vostru, pentru ca publicul tinta va gasi imediat pagina business-ului si il va accesa intr-un timp foarte scurt!

Practic, cuvintele cheie pot face diferenta in clasamentul motorului Google – daca sunt bine alese, atunci site-ul vostru se va situa printre primele rezultate ce apar in Google, in mai putin de o secunda!

Pentru ca reclamele Google AdWords sa aiba rezultate notabile, trebuie sa selectati exclusiv cuvinte cheie care sa sugereze intentia de vanzare. Daca veti opta pentru cuvinte generale, nu va asteptati la rezultate prea bune!

Tool-uri gratuite recomandate pentru incepatori!

Google pune la dispozitia incepatorilor, cateva tool-uri de baza prin care puteti incepe sa gestionati reclamele si campaniile:

  • Google AdWords – este unul dintre cele mai importante tool-uri, care va permite numeroase actiuni precum: gestionarea campaniilor, determinarea retelei de display ( tool – planificator anunturi grafice ), usurarea muncii pentru realizarea reclamelor, precum si stabilirea cuvintelor cheie pentru campania de cautare ( tool – planificator cuvinte cheie );
  • Google Trends – presupune verificare constanta a trendurilor;
  • Google Analytics – va ajuta sa verificati traficul pe site, sa monitorizati conversiile si sa verificati comportamentul utilizatorilor;
  • Google URL Builder – acest tool va ajuta sa gestionati link-urile si sa urmariti conversiile pentru fiecare reclama Google Adwords in parte.

Ca o concluzie de final, chiar daca reclamele Google AdWords sunt mai greu de gestionat decat cele de pe Facebook spre exemplu, si, la momentul actual multe persoane inca le evita, acestea sunt mult mai eficiente si pot da rezultate mult mai bune!

Va veti da seama ca reclamele Google AdWords intr-adevar functioneaza, dupa un anumit timp, insa cu siguranta nu de la inceput! In momentul in care bugetul ( costul pe conversie ) reuseste sa sustina vanzarile aduse, atunci puteti considera ca v-ati atins scopul si reclamele Google AdWords au succes!

0 Comentarii