Deschis Luni - Vineri 10:00-18:00
Email seoagency.ro@gmail.com Sună acum! 0785 369 369

ADVERTORIALE SEO | Comandă advertoriale la cele mai bune prețuri

Salut. Sunt aici sa te ajut sa-ti promovezi site-ul pe internet prin advertoriale SEO. Am pus la dispozitie pentru dumneavoastra o lista de domenii cu autoritate, site-uri si blog-uri ce au continut unic, fara articole copiate si fara link-uri spam.

O campanie de advertoriale te poate ajuta sa-ti ridici site-ul, sa-i cresti autoritatea si cuvintele cheie in clasamentul google.

De ce sa colaborezi cu noi pentru advertoriale SEO?

  • continut unic pe toate site-urile din lista
  • autoritate mare
  • IP unic pentru fiecare site in parte
  • cream noi articolul de 500 cuvinte si iti oferim cel mai bun pret de pe piata de advertoriale
  • nise diversificate si multe bloguri generaliste
  • colaborare rapida
  • nu iti punem toate articolele in aceeasi zi pentru siguranta SEO
  • preturile includ toate taxele, asadar pretul afisat este pretul final pe care il platiti pentru fiecare articol
  • iti oferim factura
  • daca aveti articolele deja scrise, pretul se scade cu 10 lei din pretul afisat

O multime de motive pentru care trebuie sa colaborezi cu noi. Cu un buget de aproximativ 2000 lei iti oferim posibilitatea sa publici articole pe o multime de site-uri.

ATENTIE: Pentru articolele scrise de noi, plata se va face inca de la inceput. Pentru articolele scrise de dumneavoastra, plata se poate face dupa publicarea lor.

Promovarea site-ului web în motoarele de căutare – cea mai eficientă modalitate de a atrage clienți de pe Internet în ceea ce privește randamentul investițiilor. Advertorialele au rolul de a îmbunătăți poziția site-ului, prin urmare, clienții dvs. vă vor găsi în motoarele de căutare pentru cuvintele cheie relevante.

Site-ul lucrează pentru dvs. 7 zile pe săptămână, fără sărbători!

Tine minte! Un advertorial de buna calitate este un articol al cărui conținut nu dă cititorului impresia că este un articol publicitar. 

Inainte de a lansa o comanda trebuie sa aveti in vedere urmatoarele:

  • studiați site-ul pe care va fi postat advertorialul, trebuie să se potriveasca nișei. De exemplu avem un site dedicat serviciilor funerare, cu sigurantăpe acel site nu se vor posta alte articole.
  • Textul trebuie sa aiba o natura non-publicitara. Pentru a veni cu un advertorial non-publicitar, trebuie să “amestecăm” în mod artistic informațiile destinate promovării cu informații utile și relevante pentru factorul uman. Mesajul de bază (publicitar) al advertorialului trebuie mascat astfel încât cititorii să petreacă mai mult timp pe pagină și să găsească cât mai multe informații utile.
  • Conținutul trebuie să fie impecabil. Este simplu: nu veți reuși să câștigați încrederea cititorilor și să-i convingeți că firma este serioasă dacă conținutul publicat este irelevant din perspectiva publicității.
  • Optimizăm conținutul pentru SEO. Acest lucru este important, dar nu este o chestiune vitală. Textul trebuie să conțină anumite cuvinte cheie, dar numărul lor trebuie să fie perfect echilibrat: nu prea puțin, deoarece acestea nu reușesc să trezească interes și nu prea multe, pentru a nu impune sancțiuni atât din partea motorului de căutare, cât și a cititorului. Nu este dificil să obțineți un advertorial de înaltă calitate, dar aveți nevoie de răbdare, abilități, analize sau, pentru a simplifica, puteți recurge oricând la serviciile de conținut de management pe care le furnizăm.

Advertorial SEO sau SPAM

matt cuts
Matt Cutts

Matt Cutts, fostul manager al echipei de combatere a spam – ului Google, a explicat de nenumărate ori modul în care Google gestionează articole publicitare. El menționează că advertorialele online, utilizate pentru a spori, prin intermediul legăturilor introduse, nivelul de autoritate al site-ului beneficiar, reprezintă o încercare de manipulare a motorului de căutare. După cum explică el, există două reguli de bază pe care trebuie să le respecte un advertorial și ambele se concentrează în esență pe ideea de a anunța că articolul are un caracter publicitar, astfel încât atât motorul de căutare, cât și cititorii să realizeze acest aspect înainte de a citi materialul. Soluția pe care o propune Cutts este următoarea:

Anunțarea motoarelor de căutare

    • Linkurile plătite nu trebuie să fie incluse în algoritmul Page Rank

Ex: rel = “nofollow”

Anunțarea cititorilor

    • În mod clar și vizibil

Ex: “Publicitate” sau “Sponsorizat”

În realitate, orice serviciu este plătit în prezent și cititorii sunt conștienți de acest lucru.

Din ce în ce mai mulți oameni de astăzi caută pe internet să cumpere online și să găsească produsele și serviciile de care au nevoie. Un advertorial scris cu atentie, cu puncte, cu o strategie corelată corect și keywords în advertorialele dumneavoastra, vor pulsa mult în poziționarea site-ului dvs. în motoarele de căutare importante de astăzi.

Sună acum
Adresă