svg-seoagency

ADVERTORIALE SEO

Comandă advertoriale la cele mai bune prețuri

Completează formularul și îți trimitem lista cu 180 de site-uri unde puteți publica advertoriale

Termeni

De ce să colaborezi cu noi?

- Publicăm în peste 180 de site-uri

- Avem prețuri fără concurență

- Avem in portofoliu site-uri de top, site-uri locale, news, bloguri, site-uri de nișă.

- Oferim discount-uri pentru minim 3 advertoriale cumpărate

Salut. Sunt aici sa te ajut sa-ti promovezi site-ul pe internet prin advertoriale SEO. Am pus la dispozitie pentru dumneavoastra o lista de domenii cu autoritate, site-uri si blog-uri ce au continut unic, fara articole copiate si fara link-uri spam.

O campanie de advertoriale te poate ajuta sa-ti ridici site-ul, sa-i cresti autoritatea si cuvintele cheie in clasamentul google.

De ce sa colaborezi cu noi pentru advertoriale SEO?

  • continut unic pe toate site-urile din lista
  • autoritate mare
  • IP unic pentru fiecare site in parte
  • cream noi articolul de 500 cuvinte si iti oferim cel mai bun pret de pe piata de advertoriale
  • nise diversificate si multe bloguri generaliste
  • colaborare rapida
  • nu iti punem toate articolele in aceeasi zi pentru siguranta SEO
  • preturile includ toate taxele, asadar pretul afisat este pretul final pe care il platiti pentru fiecare articol
  • iti oferim factura
  • daca aveti articolele deja scrise, pretul se scade cu 10 lei din pretul afisat

O multime de motive pentru care trebuie sa colaborezi cu noi. Cu un buget de aproximativ 2000 lei iti oferim posibilitatea sa publici articole pe o multime de site-uri.

ATENTIE: Pentru articolele scrise de noi, plata se va face inca de la inceput. Pentru articolele scrise de dumneavoastra, plata se poate face dupa publicarea lor.

Promovarea site-ului web în motoarele de căutare – cea mai eficientă modalitate de a atrage clienți de pe Internet în ceea ce privește randamentul investițiilor. Advertorialele au rolul de a îmbunătăți poziția site-ului, prin urmare, clienții dvs. vă vor găsi în motoarele de căutare pentru cuvintele cheie relevante.

Advertorial SEO sau SPAM

Matt Cutts, fostul manager al echipei de combatere a spam – ului Google, a explicat de nenumărate ori modul în care Google gestionează articole publicitare. El menționează că advertorialele online, utilizate pentru a spori, prin intermediul legăturilor introduse, nivelul de autoritate al site-ului beneficiar, reprezintă o încercare de manipulare a motorului de căutare. După cum explică el, există două reguli de bază pe care trebuie să le respecte un advertorial și ambele se concentrează în esență pe ideea de a anunța că articolul are un caracter publicitar, astfel încât atât motorul de căutare, cât și cititorii să realizeze acest aspect înainte de a citi materialul.

Soluția pe care o propune Cutts este următoarea:

Anunțarea motoarelor de căutare

Linkurile plătite nu trebuie să fie incluse în algoritmul Page Rank (Ex: rel = “nofollow”)

Anunțarea cititorilor

În mod clar și vizibil (Ex: “Publicitate” sau “Sponsorizat”)

În realitate, orice serviciu este plătit în prezent și cititorii sunt conștienți de acest lucru.

Din ce în ce mai mulți oameni de astăzi caută pe internet să cumpere online și să găsească produsele și serviciile de care au nevoie. Un advertorial scris cu atentie, cu puncte, cu o strategie corelată corect și keywords în advertorialele dumneavoastra, vor pulsa mult în poziționarea site-ului dvs. în motoarele de căutare importante de astăzi.