svg-seoagency

Penalizare Google

Recuperarea website-ului în urma unei penalizări Google

Recuperează site-ul

2 + 12 =

  • Traficul organic de la Google a scazut substanțial
  • Am scăzut brusc multe poziții în clasament
  • Nu mai este indexat site-ul și nu il mai găsesc în Google
  • Am primit multe link-uri SPAM

penalizare google

Ce este penalizarea google?

Penalizare Google este o scădere brusca de trafic si de pozitionare in moturul de cautare google, care rezultă dintr-o actualizare a algoritmilor Google și / sau o acțiune manuală de către un angajat Google.

Nu trebuie să-ti faci prea multe griji daca ai primit o Penalizare Google. De-a lungul timpului, unele dintre cele mai mari site-uri de pe Internet au fost lovite de penalizarea google. Exemple:

  • BBC a fost sancționată pentru “link-uri nenaturale”
  • Mozilla, producătorul browserului web Firefox, a fost penalizat de un angajat Google pentru conținutul generat de
  • Washington Post a fost penalizat pentru vânzarea de link-
  • Acestea sunt doar cateva exemple din mediul international. Exemple sunt si cateva magazine online din Romania, despre care nu vrem sa discutam prea multe.

În orice caz, dacă ai primit o pedeapsă de la Google trebuie să știi că sunt de două tipuri.

Două tipuri de pedepse Google

O acțiune manuală

care vine de la echipa de spam a Google, asadar totul pleaca de la un angajat Google care pedepseste site-ul din diferite motive . Pentru a vedea dacă ați primit o penalizare manuală, accesați Instrumentele Google pentru webmasteri pentru site-ul dvs. și verificați dacă există notificări despre “link-uri nenaturale” sau un mesaj similar.

 

O acțiune algoritmică

(de cele mai multe ori aceasta este cauza) este mai greu de determinat deoarece este o pedeapsă automată. În ziua în care ați pierdut trafic brusc, trebuie să vă puneți semne de întrebare. Acest lucru necesită o mulțime de discuții și analize, pe care echipa noastră încearcă să afle exact motivul penalizării google.

 

Potrivit lui Matt Cutts, fostul șef al echipei de spam din cadrul Google, peste 400.000 de sancțiuni manuale sunt luate de Google în fiecare lună. Și asta nu numără mii și mii de site-uri penalizate de acțiuni algoritmice, bazate pe actualizări precum Penguin și Panda.

Un lucru interesant este faptul ca din cei 400.0000 mii de site-uri penalizate în fiecare lună, doar 20 de mii fac cerere de recuperare. Ce păcat! Pentru că vă puteți recupera site-ul de la o penalizare Google.

10 motive pentru care puteți obține o penalizare Google:

Acestea sunt doar cateva din penalizarile pe care Google le poate face. Există o mulțime de motive pentru care Google îți poate da cartonaș roșu, așadar aveți mare grijă sa nu abuzați de nimic.

Schimbarea link-urilor cu alte site-uri a fost o tactică de marketing … până când proprietarii site-ului au început să o abuzeze. Acum Google poate vedea cu ușurință aceste legaturi ca fiind spam, așadar google poate penaliza site-urile care fac acest abuz.

Acest lucru ar trebui să fie evident si cunoscut de ceva vreme. Pentru acest lucru te-ar putea penaliza cu ușurință. Regula de aur în SEO este următoarea: publicați numai conținut care este unic și util.

Google utilizează sitemap-ul XML pe site-ul dvs. web pentru a înțelege arhitectura acestuia. Trebuie să fiți sigur că sitemap-ul dvs. este actualizat și accesibil de Google. Harta site-ului este foarte importantă, aceasta notifică motoarele de cautare despre conținutul nou de pe site-ul dumneavoastra.

Există o mulțime de “reguli” pentru densitatea cuvintelor cheie pe paginile web, dar niciuna dintre ele nu a fost dovedită. Un fapt este clar însă: o densitate nenatural de mare de cuvinte cheie este un cartonas roșu la Google. Nu abuza de un cuvânt cheie.

Toate link-urile de pe site-ul dvs. ar trebui să fie utile și vizibile pentru utilizatori. Toate legăturile ascunse sunt văzute de Google ca suspecte. Nu creați niciodată o legătură de aceeași culoare cu fundalul unei pagini web, de exemplu, chiar dacă intențiile dvs. sunt bune.

Dacă link-urile de pe site-ul dvs. nu sunt actualizate, Google va presupune că nu vă pasă de experiența utilizatorului. Verificați întotdeauna legăturile dvs. în mod regulat și eliminați sau reparați cele rupte. Avem un tool special care identifică aceste legaturi rupte.

În cazul în care site-ul dvs. se incarcă foarte lent pentru utilizatori, ei vor fi frustrați. Și Google va ști, pentru că aceasta este o măsură pe care o măsoară. Există numeroși factori care pot încetini site-ul dvs., trebuie să verificați site-ul cu ajutorul instrumentelor Google: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

Fișierul robots.txt este folosit pentru a indica motoarelor de căutare care părți ale site-ului dvs. web nu doriți să fie indexate. În timp ce aveți motive întemeiate să excludeți paginile web de pe Google și de la alte motoare de căutare, faceți acest lucru cu atenție. Blocarea excesivă poate duce la o penalizare drastică.

Dacă un redirect este făcut incorect, google poate penaliza aceasta acțiune. Această pedeapsă poate rămâne pe loc, mult timp după ce elimini redirecționarea. Pot redirectiona o pagina, un director, un domeniu, un ip, de la http la https, dar trebuie să o faci cu mare grijă.

Google identifică link-urile care nu au legatura cu domeniul dv. și le semnalizează ca spam. Verificați întotdeauna backlink-urile site-ului, este posibil ca site-ul dv. să intre automat în softuri care crează automat backlink-uri ți vă poate afecta în mod direct fără ca dv. să știți.

Cum pot scapa de o penalizare Google ?

Nu este o sentință la moarte. Stai liniștit, analizează și vezi de unde a plecat aceasta penalizare. Poți ajunge să ai același trafic, tot ce trebuie să faci este să acționezi și să aștepți ca Google să-ți ridice penalizarea.

Din experiența noastră, dacă site-ul dv. a fost penalizat, în 95% din cazuri se datorează backlink-urilor SPAM. Ori s-a facut prea mult SPAM pe site, ori ați pus zeci de articole pe site-uri de 2 lei care ți-a afectat în totalitate site-ul.

În continuarea articolului, îți aratăm cum să-ți recuperezi pozițiile din google…

Identificați link-urile proaste

Accesați Instrumentele Google pentru webmasteri și descărcați toate backlink-urile site-ului dv. web. Google le va exporta într-un format CSV. Există varianta ca google să nu identifice toate link-urile din ultima perioadă. Puteți încerca sa vedeți backlink-urile și cu ajutorul site-urilor: https://ahrefs.com/ sau https://linkminer.com/

Cum identificați link-urile rele?

    Site-uri Web care nu se află în indexul Google. Aceasta înseamnă, de obicei, că au fost penalizați și interzise din rezultatele căutării

    Site-uri web cu o autoritate de domeniu mai mică de 10 sau 20. Scrieți în google “Domain Authority Checker” și verificați backlink-urile suspecte

    Alte semne de backlink-uri negative: site-uri de jocuri de noroc sau de pornografie; bloguri cu comentarii aprobate automat sau articole spam; site-uri cu prea multe linkuri externe (aka link farms).

Apoi, după ce ați identificat toate backlink-urile negative la site-ul dvs., trebuie să …

Încercați să eliminați link-urile negative

Acum ca aveți toată lista de link-uri, puteți cu ușurință să vedeți care sunt link-urile care dăuneaza site-ului dv. Luați legatura cu ei, le trimiteți un mail prietenoș si le spuneți să steargă link-ul dv. de pe pagina lor web.

Dacă nu fac acest lucru, mai aveți ultima variantă….

Dezactivați link-urile

Google a pus la dispozitie tuturor, tool-ul “Disavow links“. Aici ramane doar să selectați site-ul și să il notificați pe google printr-un fișier notepad care sunt link-urile pe care google nu vreți să le ia în considerare.

Odată ce ați efectuat acțiunile de recuperare, trimiteți o solicitare de reanalizare către Google. Se întâmplă de multe ori ca cererile să fie respinse de mai multe ori înainte de a fi acceptate, mai ales dacă sunteți nou în proces. Trebuie fie să fii răbdător, fie să lucrezi cu un profesionist pentru a accelera procesul.

Poate să dureze și cateva luni. Tu ți-ai facut treaba ca un specialist și acum aștepți ca site-ul sa-și reia pozițiile.

Procesul nostru în 3 pași pentru recuperarea site-ului dv.

Pasul 1: Diagnosticați. Mai întâi ne dăm seama ce s-a întamplat cu adevarat. A fost cauza externă, cum ar fi prea multe “spam” backlink-uri pe site-ul dvs.? A fost intern, ca un conținut dublu? Sau amândouă?

Pasul 2: Creați un plan de recuperare. Odată ce știm de ce site-ul dvs. a fost lovit de o penalizare, vom crea un plan de recuperare pentru remedierea acestuia. Nu există nicio presupunere – planul este complet și complet, grație instrumentelor pe care le folosim.

Pasul 3: Executați planul.

Ne ocupăm în totalitate de site-ul dumneavoastră. Identificăm și apoi acționăm. Unori este mult de muncă pentru ca identificăm foarte multe link-uri și trebuie să ne dăm seama daca acestea dăuneaza site-ului dv. sau nu.

NU abuzati de functia “Disavow links”. Dacă ștergeți un link care nu trebuie, vă poate afecta ranking-ul site-ului.

Efortul MERITĂ când veți obține traficul pe care l-ați avut înainte de penalizare!

În cele din urmă, indiferent dacă este cauzată de backlink-uri negative catre site-ul dvs. sau de către o persoană rău-intenționată care a folosit SEO negativ împotriva dvs., vă puteți recupera de la o pedeapsă Google.

Urmatorul pas?

Aveti pagina de contact, numerele noastre de telefon si formularul din acest articol pentru a putea ajunge la noi.

artwork 3