Advertorialele nu lipsesc in general de pe site-urile care apeleaza la optimizarea SEO. Articolele platite trebuie sa fie foarte bine scrise, sa aiba sfaturi utile, continut interesant, a caror menire este sa faca reclama unui produs, brand sau serviciu. Scopul advertorialelor sau articolelor platite mai este si acela de a mentine pozitia site-ului in cautarile organice. Un advertorial este de fapt, o combinatie perfecta intre un editorial si publicitate. Ajuta la optimizarea SEO? Advertorialele sunt texe platite, care scrise foarte bine pot aduce traficul de care ai nevoie pe site-ul tau.
Un astfel de text este o alternativa excelenta a reclamei de tip anunt publicitar, fiind informativ si foarte util. Tipul acesta de reclama este mai putin agasanta, ceea ce ii face pe utilizatori mai interesati de afacerea ta, oricare ar fi nisa acesteia. Advertorialele sunt considerate unele dintre cele mai eficiente modalitati de promovare, facand parte din procesul de link building al unui website.
Clasificarea advertorialelor
Advertorialele pot fi clasificate in functie de stilul jurnalistic utilizat si de rata conversiei. Stilul jurnalistic poate fi de tip interviu, reportaj, poveste, stire si asa mai departe. De cealalta parte, rata conversiei este un alt factor important.
Articolele ce au fost scrise pentru un anumit produs au scopul promovarii imediate. Produsul respectiv este folosit ca si cuvant cheie, iar rezultatele ar trebui sa se vada imediat, insa conversiile se intind pe o perioada limitata. Un alt tip de rata al conversiei este cea a advertorialelor ce sunt menite optimizarii pentru cuvintele cheie, dar si pentru imbunatatirea traficului pe site. Acestea folosesc link-uri cu trimitere catre pagina de interes, care au scopul de a creste rata conversiei.
Este important sa stii si despre recenzii, care au rezultate multumitoare pentru diferite afaceri. Publicul este interesant in permanenta de experienta si parerea celorlalti utilizatori, fiind la randul lui curios sa incerce un produs deja testat sau sa isi expuna propria parere. Advertorialele de tip recenzii contribuie la optimizare, de foarte multe ori aduc si trafic site-ului, iar intr-o mare masura se ocupa cu recomandarea produsului.
Care sunt avantajele advertorialelor?
Probabil te intrebi daca merita sa investesti intr-un advertorial pentru afacerea ta. Ei bine, aceste articole platite sunt bine cotate si prezente in cele mai multe campanii de optimizare seo. Acestea au si numeroase avantaje pe care este bine sa le iei in considerate.
Un advertorial are capacitatea de a capta imediat atentia. In general, publicul are tendinta de a citi cu mai multa placere un articol informativ, decat un text al unui banner. Oamenii sunt interesati de modul in care un produs poate fi utilizat, de ce ar trebui sa apeleze la un anumit serviciu sau alte detalii despre orice afacere. Toate acestea pot fi explicate pe scurt sau detaliat, pentru ca publicul sa fie atras de business-ul tau. Bineinteles, pentru ca acesta sa atraga atentia si sa ofere utilizatorilor toate informatiile necesare, va trebui sa fie foarte bine scris.
Articolele de acest tip au mai multa credibilitate. Advertorialele au prioritatein acest caz, mult mai mare decat orice alta forma de publicitate. De multe ori, articolele platite au capacitatea de a reda o poveste bine gandita, care enumera subtil si frumos toate calitatile unui serviciu, produs sau brand. Din nou, daca acestea sunt foarte bine redactate, pot castiga din autoritatea site-ului unde sunt publicate. Un advertorial este mai credibil daca site-ul unde este prezentat este notoriu.
Un alt avantaj pe care il au advertorialele este ca efectuarea procesului de link building se face in mod natural. Aceasta cale este agreata de toate motoarele de cautare. Backlink-urile si articolele publicate pe site-uri cu notorietate sunt mult mai valoroase pentru motoarele de cautare. Acest lucru ajuta considerabil la cresterea vizibilitatii in cautari.
Ar trebui sa te gandesti la advertoriale ca la un proces vital in campania de optimizare. Acestea stimuleaza procesul de indexare a paginilor, lucru ce duce la cresterea vizibilitatii si a pozitionarii in topul cautarilor, bazate pe anumite cuvinte cheie.
Cu ajutorul advertorialelor se poate creste vizibilitatea si se poate obtine o pozitionare excelenta in rezultatele organice. Folosind cuvinte cheie bine analizate, advertorialele au capacitatea de a oferi o mai buna vizibilitate a site-ului, o autoritate mai mare si cresterea ratei de conversie. Toate acestea duc bineinteles la un venit mai mare, profit si numerosi clienti pentru business-ul tau online.
Redactarea corecta si respectarea normelor este cheia!
Advertorialele sunt o modalitate excelenta de a promova un business in mediul online. Totusi, chiar daca par usor de redactat, acestea trebuie sa contina tot ce solicita motoarele de cautare. Google analizeaza foarte bine un astfel de articol platit, iar daca nu il considera relevant,acesta nu va avea niciun rezultat pozitiv. Practic, este posibil sa investesti fara rezultat.
Bineinteles, ca si in orice alt domeniu, un advertorial realizat corect, tinand cont de toate regulile motoarelor de cautare, are un pret potrivit pentru rezultatele pe care le poate aduce. Este impotant ca orice advertorial sa respecte ceea ce Google sau orice alt motor de cautare solicita. In acest fel, va considera relevant continutul articolului si bineinteles, va permite ca acesta sa apara printre rezultate la cautari, chiar printre primele daca este redactat corect.
Un advertorial este esential pentru orice business online. Acesta prezinta avantajele afacerii tale, oricare ar fi tipul acesteia. Tinand cont de toate regulile motoarelor de cautare, utilizarea unui limbaj facil si oferirea tuturor informatiilor necesare vor putea concepe un advertorial de top, de mare ajutor pentru afacerea ta.
Textele platite pot aduce numeroase beneficii unei campanii de optimizare SEO. Un advertorial se poate bucura in timp de credibilitate in randul cititorilor, dar doar daca este de calitate, bine gandit si postat pe un site cu autoritate. Toate textele de acest tip trebuie sa respecte normele pe care Google le ia in considerare, dar si normele morale la care utilizatorii sunt atat de atenti in permanenta. Cu alte cuvinte, advertorialele sunt foarte importante pentru afacerile online, dar doar daca sunt redactate corect si eficient. Aceste texte fac parte din campaniile de optimizare SEO.
0 Comentarii