Conform unui studiu recent realizat de cei de la Blue Nile Research, Rich Snippets, care sunt de fapt niste fragmente de text ce apar sub rezultatele cautarilor din motoarele de cautare, pot oferi un procent de crestere cu 26% a numarului de clickuri de pe a doua pozitie de cautare.

Specialistii de la Blue Nile Research au facut public un studiu privind impactul elementelor Rich Snippets asupra rezultatelor de cautare.

Cu Rich Snippets, care sunt de multe ori activate prin adaugarea de marcaje structurate codului din site, rezultatelor cautarilor din Google sau Bing li se pot adauga stelute, imagini, clipuri video si alte asemenea elemente atractive.

Studiul arata ca utilizatorii acorda o atentie mai mare rezultatelor cautarilor care sunt insotite de rich snippets, in comparatie cu cele care au doar fragmente de baza (basic snippets).

Cei de la Blue Nile Research sustin ca rezultatele de pe pozitia a doua insotite de rich snippets pot ajunge sa aiba cu 61% mai multe clickuri din partea utilizatorilor, in timp ce cautarile din prima pozitie, dar neinsotite de rich snippets vor avea o rata de acces mai mica, de 48%.

Aceste rezultate sunt comparate cu situatia in are cautarile din


pozitia a doua nu ar fi insotite de rich snippets, caz in care rata de clickuri ar fi doar de 35%.

Prin urmare, ar exista o crestere de 26% in procesul de clickuri daca rezultatele cautarilor din pozitia a doua ar fi insotite de rich snippets.

Iata mai exact cum arata graficul:grafic