Iata cum sa alegi o agentie SEO!

de | mart. 19, 2021 | SEO | 0 comentarii

Iti doresti ca business-ul tau online sa fie unul de succes? Iata cum sa alegi o agentie SEO!

Alegerea unei agentii SEO este dificila, mai ales daca nu ai avut niciodata o relatie cu ea. Poti citi recenziile si evaluarile de studiu, insa acestia sunt doar factori indirecti pentru alegerea unui antreprenor. De exemplu, recenziile sunt usor de cumparat, iar unele rating-uri sunt create de companiile in sine. Poti vedea ratingurile, dar ele te vor ajuta numai sa faci o lista de companii pe care va trebui sa le studiezi in profunzime pe cont propriu, dar nu mai mult. Daca vrei ca business-ul tau online sa fie unul de succes, iata cum sa alegi o agentie SEO:

Agentia iti ofera o promovare SEO complexe

SEO este bun, dar ar fi mai bine daca agentia iti poate oferi servicii SEO complete. Aceasta ar putea fi:

  • promovare SEO
  • promovarea in retelele sociale (SMM)
  • marketing de continut
  • distributia prin e-mail
  • publicitatea contextuala etc.

Toate aceste canale se consolideaza reciproc si lucreaza pentru realizarea obiectivelor in afaceri sub forma de oferte si vanzari. „De ce am nevoie de un intreg complex de servicii SEO, daca am venit doar pentru SEO?” – te vei intreba. Iata de ce:

  • Expertii vor putea alege canalele potrivite pentru afacerea ta personala
  • Daca exista o abordare integrata, aceasta inseamna ca agentia are propriile sale servicii SEO pe care le utilizeaza, copywriteri etc. Angajatii unei agentii SEO sunt experti in servicii SEO.
  • agentie buna nu iti va oferi niciodata servicii SEO standard. Toate companiile sunt diferite, si in acest caz, strategia de promovare SEO va fi diferita.

Cum sa alegi agentia SEO potrivita

Specialistii ar trebui sa selecteze canalele potrivite pentru afacerea ta. Ei nu vor insista pe SEO doar pentru ca nu pot face nimic altceva, ci pentru ca pot oferi servicii SEO complexe.

Scopurile tale principale in relatia cu agentia

Daca acolo lucreaza profesionisti, atunci iti va fi facuta o oferta care are ca scop cresterea numarului de aplicatii. Va fi necesar sa ceri un calcul pentru activitatea SEO, iar agentia ti-l va furniza.

Cum sa verifici o agentie SEO

Inainte de a incepe promovarea SEO, specialistii ar trebui sa iti ceara informatii minime:

  • Accesul la contoare pentru a efectua o analiza actualizata a site-lui.
  • Obiectivele companiei si planurile pentru urmatorii 1-2 ani.
  • Obiectivele pe care doresti sa le atingi cu ajutorul promovarii SEO.
  • Segmente ale publicului tinta.
  • Principalii concurenti, precum si avantajele si dezavantajele ofertei lor in comparatie cu ale tale.
  • Cine este liderul nisei tale pe internet.
  • Probleme actuale care impiedica dezvoltarea.
  • Activitatile de marketing ale companiei tale offline si online.

Agentia are echipe specializate

Numai cateva agentii au echipe specializate care lucreaza in acest fel si acesta este cel mai bun indicator al dezvoltarii profunde pentru fiecare proiect. Daca ai un magazin online, atunci ai nevoie de o echipa de specialisti de:

  • Optimizare SEO
  • Marketing online
  • Copywriteri
  • Specialisti care sa stiu cum sa lucreze cu magazine online.

Acelasi lucru este valabil si pentru alte nise. De exemplu, specialist pentru un site de medicina, imobiliare, constructii, bunuri de consum zilnic, servicii financiare si masini.

Cum sa verifici acest lucru?

Afla daca agentia are specialisti in echipa si daca exista persoane care cunosc subiectul tau. La ce proiecte au lucrat deja?

Analiza SEO

Analiza SEO este un set de instrumente utilizate de un specialist pentru a colecta, organiza, analiza si controla indicatorii cheie ai unui site. Google Analytics ajuta specialistul sa inteleaga daca:

  • optimizarea se indreapta in directia cea buna,
  • a fost facuta o evaluare relevanta a tuturor modificarilor de pe site,
  • exista erorile si / sau deficiente ale strategiei SEO,
  • a fost distribuit rational bugetul,
  • exista modalitati promitatoare de promovare SEO.

In practica, datorita analizei, se poate:

  • determina cantitatea de trafic organic;
  • urmari cererile de marca si non-marca;
  • identifica pozitia site-ului in TOP-10;
  • specifica conversia si cresterea numarului de conducatori etc.

Unele dintre aceste date pot fi obtinute in mod independent, adica utilizand  Google Analytics. Specialistul SEO va putea obtine o imagine completa a starii site-ului promovat, deoarece are acces la mai multe instrumente de analiza, statistici mai detaliate si o gama mai larga de alti factori care influenteaza site-ul.

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *