Tendințe SEO 2021

de | ian. 22, 2021 | SEO | 0 comentarii

# Inteligență artificială „Google”
# Optimizare pentru mobil
# Căutare vocală
# Actualizare conținut
# Marketing video
# Marketing pe diferite site-uri

Noul an 2021 nu va fi ușor pentru toți cei care sunt în vreun fel conectați la domeniul SEO, inclusiv optimizarea motorului de căutare a site-urilor, blogurilor, magazinelor online, canalelor și a altor resurse web. Fără îndoială, toată lumea dorește să crească numărul de vizitatori și comenzile noi din rezultatele căutării, dar, în același timp, să mențină calitatea conținutului la un nivel normal și să nu înrăutățească reputația.

Nu există o strategie universală pentru dezvoltarea, promovarea și optimizarea oricărui conținut. De asemenea, nu există instrucțiuni standard pentru marketing pe internet sau afaceri pe web. Desigur, există companii, agenții și specialiști în marketing care oferă anumite servicii, precum publicitate, asistență tehnică sau audit. Dar dacă doriți să înțelegeți procesul de creare a conținutului de lucru și a managementului SEO, precum și pentru a face ca poziția site-ului să fie mai bună în rezultatele motorului de căutare, atunci aflați ce instrumente și tendințe vor fi relevante în 2021.

Inteligență artificială „Google”

Da, inteligența artificială va fi o altă tendință nouă în motorul de căutare Google în 2021. Și, deși majoritatea actualizărilor au fost implementate începând cu 2020, unele modificări sunt deja în uz:

  1. Viteză crescută de descărcare. Scanarea conținutului prin protocolul HTPP / 2 și accentul pe LCP – timpul de afișare al celui mai mare element al unei singure pagini.
  2. Interactivitate – atractivitatea conținutului pentru utilizatori. Valoarea „Prima intrare întârziere” determină întârzierea intrării când vizitați prima dată o pagină de pe Internet.
  3. Gruparea temelor. Această actualizare a motorului de căutare vă va permite să aflați în ce subiecte separate este împărțită interogarea care interesează utilizatorul.
  4. Indexarea individuală de conținut. Această tendință SEO în 2021 este foarte interesantă și controversată. Utilizatorul va putea vedea imediat informațiile pe care le caută în rezultatele căutării, fără a accesa site-ul. Motorul de căutare nu va indexa textul integral, dar va putea recunoaște elemente individuale. Acest lucru va reduce traficul, dar puteți economisi bani: nu creați un text separat pentru o interogare îngustă, ci lucrați cu o defalcare a conținutului volumetric principal în blocuri tematice, de exemplu, pe categorii de servicii furnizate.
  5. Stabilitate vizuală. Datorită implementării metricei „Cumulative Layout Shift”, nu vor exista schimbări în afara cadrului în aspectul paginii. Adică, utilizatorul nu va muta pagina în laturi pentru a vizualiza tabele lungi.
  6. Unele dintre aceste inovații în 2021 vor interesa cu siguranță profesioniștii SEO, proprietarii de site-uri web și directorii de marketing.

inteligenta artificiala google seo

Optimizare pentru mobil

Optimizarea mobilă va continua să fie cea mai importantă tendință SEO. Optimizarea pentru dispozitivele mobile presupune adaptarea conținutului pentru învățare folosind smartphone-uri și alte gadgeturi. Nu este necesar să creați un site mobil separat dacă bugetul nu permite, dar ar trebui să aveți o versiune adaptabilă.

În 2021, acordați atenție acestor tehnici:

  • Accelerated Mobile Pages este o tehnologie a motorului de căutare Google care vă permite să creați pagini de site-uri web mobile accelerate. Implementarea este recomandată în special pentru știri sau resurse de informații, articole.
  • „PWA”. Această tehnologie poate oferi un site cu informații despre funcționalitatea dispozitivului și aplicația utilizată.optimizare pentru mobil

Căutare vocală

Printre tendințele din 2021, se poate observa optimizarea pentru căutarea vocală, care este din ce în ce mai utilizată. Și pentru a menține poziția site-ului dvs., precum și pentru a crește fluxul de vizitatori, ar trebui să acordați atenție următoarelor tehnici SEO:

  1. Personalizați paginile de întrebări frecvente cu întrebări și răspunsuri populare. Aceasta va atrage mase de oameni care utilizează comenzi de căutare vocală.
  2. Folosind „cozile” interogărilor informaționale, cu care încep expresiile cel mai adesea („cât”, „de ce”, „alege”, „cum” și altele).
  3. Optimizare pentru tablete și smartphone-uri, din care sunt generate cel mai adesea interogări vocale pe Internet.
  4. Optimizarea nucleului SEO pentru întrebări adresate de utilizator și interogări neobișnuite, ne-standard. Deși nu toată lumea știe să seteze pe scurt și clar comenzi corecte și ușor de înțeles prin voce, acest lucru trebuie luat în considerare.
  5. Îmbunătățirea vitezei de încărcare a conținutului. Cu ajutorul încărcării rapide, puteți obține rezultate instantanee pe care mulți vizitatori ai resursei le așteaptă cu siguranță.

cautare vocala seo

Actualizare conținut

O altă tendință în 2021 va fi o actualizare constantă care să îndeplinească realitățile moderne și tendințele globale. Cu cât este mai relevant, util și conținut expert, cu atât mai mulți vizitatori.

Vorbiți și scrieți în mod competent, în timp util, clar și clar, dar simplu, fără utilizarea inutilă a unei terminologii complexe. Conținutul trebuie compilat conform unui anumit plan, cu un nucleu semantic obligatoriu (SEO). Informațiile ar trebui să includă nu numai texte interesante, ci și tehnici grafice vizuale (tabele, grafice, diagrame), fotografii de înaltă calitate, videoclipurile etc.

actualizare continut

Marketing video

Potențialii clienți și parteneri de astăzi preferă videoclipuri în loc de texte. În prezent, aproximativ jumătate din site-urile de căutare de top conțin videoclipuri. În 2021, această tendință va prinde rădăcini și, prin urmare, merită să publicați diverse instrucțiuni, recenzii și alte videoclipuri care vor face conținutul mai complet, mai clar, mai luminos și mai ușor de perceput.

video marketing

Marketing pe diferite site-uri

Succesul SEO în 2021 va depinde în mare măsură de eforturile de marketing. Și dacă nu utilizați marketingul, afacerea dvs. este slabă. Pentru publicitate (inclusiv publicitate contextuală) și creșterea traficului, ar trebui implicate toate platformele existente: rețelele sociale (Facebook, Instagram, Telegram), cataloage, piețe, site-uri de articole și alte canale acoperind un public impresionant.

Cunoscând și aplicând tendințele SEO actuale, puteți face o resursă relevantă, vizitată și eficientă.

link building

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *