Vremurile in care prezentarea si promovarea produselor ori a serviciilor se realiza doar prin intermediul panourilor, a fluturasilor, a reclamelor tv ori prin alte mijloace asemanatoare, au apus in ultimii ani! Pentru a va promova afacerea, indiferent de marimea ei, in prezent, cea mai buna modalitate de a o face o reprezinta advertorialele SEO de calitate, care sa faca business-ul vizibil si cunoscut in mediul online pentru potentialii clienti, indiferent de produsele ori serviciile pe care le oferiti! Tocmai de aceea, daca nu ati apelat deja la acest tip de reclama, ar trebui sa va ganditi serios sa o faceti! Este dovedit faptul ca cifra de afaceri poate creste considerabil daca business-ul este promovat prin intermediul advertorialelor SEO, realizate de catre profesionisti in domeniu!
-
Ce reprezinta de fapt advertoriale SEO?
Pentru ca lucrurile sa fie suta la suta clare, trebuie ca, in primul rand, sa intelegeti notiunea de „ advertorial ”. Desi este un cuvant ce poate parea pompos pentru unii dintre voi, advertorialul reprezinta de fapt un articol scris de o persoana specializata in domeniu, avand ca unic scop prezentarea si implicit promovarea unor servicii, produse, firme, etc. Un astfel de articol – advertorial, este realizat in scop publicitar si este publicat indeosebi online, dar si in presa scrisa – advertorialele sunt mult mai citite insa online, zilnic, de catre mii de utilizatori, fata de cele create in forma clasica – pe hartie.
Scopul de baza al advertorialelor SEO este acela de a face cunoscut un anumit business iar in final, sa contribuie la transformarea potentialilor clienti… in clienti! Textele prin care prind contur advertorialele SEO trebuie sa fie creative si pot lua mai multe forme, ca de exemplu:
– articole utile sau altfel spus, informationale;
– articole descriptive;
– interviuri redactate ulterior si transformate astfel in texte creative, de calitate, care sa atraga potentialii clienti, iar in acelasi timp, sa fie potrivite pentru motoarele de cautare online.
-
Advertoriale SEO – maresc considerabil traficul catre site!
Subtitlul mentioneaza cu exactitate unul dintre cele mai importante avantaje pe care le au advertorialele SEO si de care se pot bucura cei ce doresc sa-si faca afacerea cunoscuta publicului larg! Mai exact, precizam ca realizarea unui advertorial SEO despre un anumit business este ideal pentru a plasa serviciul sau produsul printre primele rezultate ce apar in clasamentul Google. Obiectivul? – mai mult trafic pe website-ul respectiv, si, implicit, mai multa vizibilitate pentru utilizatori. Cu cat afacerea devine vizibila pentru mai multi utilizatori, cu atat sunt mai multe sanse sa creasca numarul de clienti si cifra de afaceri!
-
Crearea advertorialelor SEO de calitate!
Pentru ca un advertorial SEO sa fie catalogat ca fiind calitativ, trebuie ca textul sa fie bine gandit, bine scris, iar persoana care il realizeaza, sa stie exact ce are de facut! Continutul advertorialelor SEO trebuie obligatoriu sa fie profi, iar pentru ca acest lucru sa se intample, textul in sine trebuie sa bifeze mai multe elemente si anume:
– sa fie concret, concis si clar;
– iar in acelasi timp, sa fie un text creativ si sa contina subtitluri de impact care sa atraga vizual utilizatorul!
Imaginile sunt un alt factor ce nu trebuie neglijat pentru ca advertorialele SEO sa produca efectul dorit. Daca sunt alese bine si, mai ales, transmit un mesaj puternic, vor contribui cu siguranta la succesul afacerii!
In concluzie, puteti considera ca advertorialele SEO vor promova eficient orice afacere, fara a fi percepute insa ca o reclama agresiva sau agasanta pe care majoritatea utilizatorilor mediului online o evita! Un advertorial SEO de calitate va prezenta si va promova discret business-ul printr-o reclama mascata, subtila, iar articolul va fi placut de citit!
0 Comentarii