Daca nu v-ati gandit pana acum la implementarea emoji-urilor in campaniile SEO, atunci poate ca ar fi timpul sa o faceti! Desi ar putea parea ca folosirea unor astfel de elemente in campanii SEO de promovare a unui business, nu isi are locul in acest domeniu, acest lucru este departe de a fi adevarat, ba din contra! S-a dovedit faptul ca o campanie SEO ce insereaza emoji-uri, poate fi mai de succes decat una care nu utilizeaza aceste elemente. De ce? Raspunsul il veti afla citind acest articol!

Emoji – un adevarat ajutor in strategia SEO!

Implementarea unui emoji in strategia SEO poate sa aduca multe lucruri pozitive, credeti sau nu! Cel mai important lucru pe care trebuie sa-l aveti in vedere, este faptul ca, asa cum articolele SEO au nevoie de o imagine reprezentativa care sa aiba legatura cu textul, exact aceeasi regula se aplica si in cazul utilizarii emoji-urilor pentru campaniile SEO. Unul sau mai multe emoji trebuie sa reprezinte in mod concret produsele ori serviciile oferite de site!

De exemplu, daca site-ul vostru este specializat pe vanzarea de mancare si accesorii pentru caini, sunt multi utilizatori ce pot folosi un emoji care sa reprezinte un catel, in loc sa scrie complet „ mancare pentru caini ”; ori, daca site-ul ofera diverse rujuri, la fel, se va folosi emoji-ul cu ruj, etc.

Impactul vizual oferit de emoji-uri

Inainte de orice altceva, primul impact vizual de ansamblu este cel mai important pentru public, asadar campania SEO trebuie sa fie extrem de atragatoare din punct de vedere vizual! Emoji-urile pot oferi cu siguranta acel impact dorit si, in plus, pot avea un efect pozitiv asupra cititorilor. Cu siguranta si pe voi va binedispun unele emoji-uri, mai ales ca le folositi zilnic pe diferite retele de socializare! Pot mari eficient nivelul de calitate al campaniilor SEO!

Cum se implementeaza propriu-zis un emoji?

Sunt doua metode extrem de simple prin care se pot adauga emoji-urile direct pe site, si anume:

  • direct prin copy paste;
  • sau prin unicode.

Pentru a fi posibila inserarea emoji-urilor, este necesar sa aveti acces atat la modificarea titlului, cat si la modificarea meta descrierii site-ului. Bineinteles, inainte de acesti pasi, trebuie ca mai intai sa aflati exact cum se adauga un emoji, daca nu ati mai facut acest lucru pana acum! In mediul online, aveti acces la toate informatiile necesare pentru a reusi sa finalizati aceasta actiune!

De retinut!

Sunt doua aspecte importante pe care trebuie sa le luati in calcul inainte de a insera unul sau mai multe emoji-uri in campaniile SEO.

  • modul in care vor aparea emoji-urile, poate sa difere in functie de dizpozitivul pe care il utilizeaza vizitatorul site-ului;
  • de asemenea, exista si posibilitatea ca unele dispozitive sa nu suporte afisarea emoji-urilor, iar astfel, in locul unor imagini placute si funny, vor aparea triunghiuri negre.

Asadar, chiar daca se recomanda implementarea emoji-urilor in campaniile SEO, trebuie sa aveti in vedere si cele doua aspecte mentionate mai sus. Daca utilizatorului nu-i va aparea emoji-ul inserat, ori ii va aparea un alt emoji, impactul vizual cu siguranta va fi redus!

In concluzie, implementarea emoji-urilor, daca este realizata in mod corect, poate oferi campaniilor SEO un element nou care nu se mai regaseste in prea multe campanii, iar acest lucru este un plus pentru optimizarea SEO. Este o practica destul de noua si puteti fi printre primii care o incearca!