In zilele noastre, Facebook este una dintre cele mai utilizate retele de socializare ce conecteaza oameni din toate colturile lumii! Probabil exista putine persoane care nu au auzit sau nu au in prezent cont de Facebook – aceasta comunitate online gratuita poate fi considerata „ cartea de vizita ” a utilizatorilor, deorece contine numeroase informatii, data personale, poze si multe altele.

Fiind utilizat de milioane de oameni din intreaga lume, Facebook este folosit la momentul actual inclusiv pentru promovarea a numeroase afaceri, indiferent de marime sau de domeniu – este o modalitate simpla, rapida si eficienta pentru un marketing optim!

Importanta postarilor pe Facebook pentru un marketing de calitate!

Multe dintre persoanele care au dezvoltat o afacere prefera sa-si promoveze singure serviciile ori produsele pe care le ofera, in loc sa apeleze la firme de specialitate care sa le faca un plan de marketing profesionist. Motivul?

Costurile unei campanii de prezentare si promovare a business-ului sunt destul de mari – pleaca de la cateva sute de euro si pot ajunge sa atinga rapid 1000 de euro sau mai mult. Tocmai de aceea, chiar daca serviciile oferite sunt profesioniste, multi oameni evita sa colaboreze cu firmele de specialitate si opteaza in schimb pentru promovarea online prin intermediul Facebook-ului.

Pentru ca afacerea sa fie corect prezentata si promovata, este esential ca postarile de pe pagina de Facebook sa indeplineasca anumite criterii, ca de exemplu:

  • imaginile/pozele sa fie clare, luminoase si sa prezinte exact domeniul business-ului;
  • textele de promovare trebuie sa fie scrise corect, concis, clar si sa aiba legatura directa cu imaginile alese;
  • reclama trebuie bine gandita si reprezentata prin imagini/poze de calitate care sa prezinte concret produsele, serviciile sau lucrarile oferite;
  • chiar daca multi oameni ce au o afacere evita sa posteze si preturile pentru serviciile oferite, este dovedit faptul ca majoritatea utilizatorilor prefera sa vada pretul chiar in timp ce viziteaza pagina de Facebook a afacerii, asadar nu va feriti sa mentionati, pe langa servicii ori produse, si costul acestora!

Marketing prin intermediul clipurilor video incarcate pe Facebook

Facebook este o retea extrem de complexa care va permite sa realizati numeroase activitati iar una dintre cele mai importante, in special pentru marketing, este incarcarea clipurilor video. Acest lucru poate contribui semnificativ la prezentarea si promovarea afacerii voastre – de exemplu, puteti incarca un clip care sa prezinte modul de realizare a unor produse, alimentare sau nu.

Multi clienti apreciaza afacerile care prezinta nu doar produsul finit ci si crearea si originea acestuia, pentru ca acest lucru le ofera mai multa incredere in business-ul respectiv!

Facebook faciliteaza comunicarea cu potentialii clienti!

Un avantaj semnificativ pe care il ofera Facebook utilizatorilor, este comunicarea simpla si rapida dintre o afacere si potentialii clienti. Prin intermediul Facebook, oamenii pot lua legatura cu o anumita afacere si pot afla direct de la sursa  informatiile care ii intereseaza.

Pentru ca business-ul sa fie considerat de incredere, comunicarea cu potentialii clienti este vitala si poate sa faca diferenta intre o afacere de succes si una care va esua rapid! De aceea, este important ca, pe langa datele de contact ce apar pe pagina de Facebook, sa existe mereu o persoana care sa raspunda prompt intrebarilor si cerintelor venite pe Messenger, din partea clientilor.

Raspunsurile clare si rapide vor fi cu siguranta percepute de catre clienti ca o dovada de respect , iar astfel cifra de afaceri va incepe sa creasca! In plus, daca oamenii sunt multumiti de prezentarea generala a afacerii prin intermediul Facebook, este foarte probabil sa trimita link-ul paginii si altora, ceea ce inseamna considerabil mai multa vizibilitate a afacerii, in mediul online!