Este cunoscut faptul ca notiunea de „ SEO ” presupune diferite servicii si actiuni menite sa prezinte si sa promoveze anumite servicii sau produse, in vederea cresterii traficului site-urilor care, in final sa vanda!
Promovarea SEO se bazeaza foarte mult pe continutul articolelor iar acesta determina cu siguranta calitatea, relevanta si, in final, credibilitatea site-ului in ochii vizitatorilor. Fara un text bine gandit, bine pus la punct si foarte bine scris, putem considera deja ca website-ul nu va avea impactul dorit asupra publicului tinta si nici nu va reusi sa faca dintr-un business la inceput de drum sa spunem, unul de succes!
Componentele continutului „ SEO friendly content ”
Diferenta dintre reclamele agresive si promovarea SEO consta exact in acest continut denumit „ SEO friendly ”. Acesta presupune de fapt ca textul sa fie adaptat la cerintele si regulile SEO, insa in acelasi timp, informatia care ajunge la public sa fie clara, precisa si de calitate!
Asadar, cele doua componente de baza care trebuie imbinate pentru ca rezultatul final sa fie un continut „ SEO friendly ”, sunt urmatoarele:
- text adaptat la cerintele SEO;
- text de calitate, care sa prezinte in mod placut publicului, informatiile necesare.
In termeni de specialitate, continutul „ SEO friendly ” trebuie sa fie capabil sa atraga backlink-uri de calitate din partea altor diverse website-uri de referinta! Este mai important ca site-ul vostru sa atraga cateva linkuri de calitate de la alte website-uri bine cotate, decat mai multe linkuri de… oriunde!
Cum se atrag vizitatorii pe site si, mai ales, cum se fidelizeaza?
Daca utilizatorii au inceput sa va acceseze site-ul, primul pas a fost deja facut! Insa, pentru ca acestia sa devina vizitatori fideli, este nevoie de mai mult! Ma refer mai exact, la informatii bine structurate si concise puse la dispozitia publicului! Si, cum puteti face acest lucru? Bineinteles, prin realizarea unui continut de calitate, simplu de citit, de inteles, si atragator!
Asadar, fie ca realizati personal continutul articolelor, sau apelati la firmele de SEO, rezultatul final trebuie sa fie un continut „ SEO friendly ” care sa atraga zilnic vizitatorii – cu cat acestia sunt mai multi, cu atat creste si traficul pe site, ceea ce nu inseamna decat un mare plus pentru business, pentru ca website-ul se va mentine pe prima pagina de cautare, Google!
Realizarea continutului „ SEO friendly ”
Cel mai important lucru pentru realizarea continutului „ SEO friendly ” este textul in sine! Tocmai de aceea, va prezint cele mai importante aspecte pe care trebuie sa le aveti in vedere, pentru ca rezultatul final sa fie de calitate!
Continutul trebuie sa fie util, concis si captivant – acestea sunt regulile de baza de la care ar trebui sa plece crearea oricarui continut „ SEO friendly ”! Trebuie pus mai mare accent pe calitatea si utilitatea informatiilor, decat pe cantitate – aici ma refer la numarul de cuvinte. De exemplu, daca articolul va avea 2500 – 3000 de cuvinte insa textul deviaza de la informatiile de baza si prezinta informatii inutile, atunci puteti fi siguri ca articolul va fi un esec in randul publicului!
Expresia „ less is more ” se aplica suta la suta continutului „ SEO friendly ”, asadar realizati articole mai scurte, dar calitative si atragatoare!
Alegeti cuvintele cheie potrivite care sa reprezinte continutul „ SEO friendly ”, fara a supraincarca insa pagina inutil! Cuvintele cheie sunt un element extrem de important pentru continutul unui articol si atrag atentia asupra serviciilor sau produselor pe care le promovati. De asemenea, pentru ca acestea sa iasa in evidenta, puteti utiliza tool-ul Bold din Microsoft Word.
Un alt element important ce ar trebui sa se regaseasca la finalul unui articol „ SEO friendly ” este opinia/nota personala! Este recomandat sa expuneti punctul personal de vedere in privinta subiectului pe care il prezentati! Un continut ce include la final nota personala este mult mai apreciat de catre vizitatori, pentru ca acestia se pot regasi mai mult pe site-ul vostru, decat pe altele care utilizeaza articole pur informative si impersonale.
Daca cititorii simt ca articolul li se adreseaza personal, vor reveni cu siguranta pe site si a doua zi!
0 Comentarii