De ce avem nevoie de marketing in 2019 ?!

Lumea evolueaza iar cea a business-ului, indiferent de domeniu, la fel! In ziua de astazi, pentru a avea o afacere de succes, aceasta trebuie sa fie vizibila in mediul online, iar marketingul este vital atat pentru prezentarea ei, cat si pentru promovare!

In zilele noastre, daca business-ul pe care il conduceti nu are parte de un marketing de calitate ( nu agresiv ), atunci va fi ca si cum nu exista! In lume, tehnologia evolueaza de la o ora la alta si, in fiecare minut, milioane de oameni de pe intregul glob acceseaza site-uri diverse, iar afacerea voastra ar trebui sa se regaseasca printre ele!

Chiar daca produsul ori serviciul pe care le oferiti promit sa fie de cea mai buna calitate, cum vor putea fi cunoscute de catre publicul larg, daca nu le promovati? Pornind de la aceasta intrebare, cel mai important prim pas pe care ar trebui sa-l faceti, este un plan de marketing foarte bun si potrivit tipului de produs sau serviciu oferit!

Un plan de marketing bine gandit si bine pus la punct creste cu mult sansele ca business-ul pe care il conduceti, indiferent de cat de mic este, sa fie cunoscut, iar publicul sa aiba acces la toate informatiile necesare despre el, chiar inainte de a incepe sa puna intrebari! Scopul marketingului este de a intampina nevoile si cerintele clientilor, iar o promovare de calitate in mediul online este cheia ce conduce in final, la cumpararea unui produs sau la utilizarea unui serviciu – „ calatoria ” unui business incepe cu un marketing de calitate ce se va transpune rapid in profit – un profit mai mare pentru afacerea voastra, in fiecare zi!

Marketingul – avantaje esentiale!

Este extrem de important sa stiti exact ce poate face un marketing de calitate pentru business-ul vostru si care sunt unele dintre beneficiile de baza  pe care le puteti obtine in urma promovarii online.

  • Cresterea vizibilitatii afacerii voastre – la nivel mondial, in acest moment, sunt aproximativ 4 miliarde de utilizatori de internet si, in functie de piata vizata, chiar si un procent de 4 – 5 % dintre cei care navigheaza zilnic pe internet, daca vor ajunge sa cumpere ceea ce oferiti voi, puteti considera ca afacerea este de succes. In plus, oamenii ce devin clienti, vor recomanda cu siguranta produsele ori serviciile voastre si altora, iar astfel incepeti sa fiti cunoscuti pe piata pe care va axati! Iar limitele geografice nu exista in mediul online, iar business-ul vostru va depasi cu usurinta granitele tarii si va ajunge sa fie cunoscut pe plan international!
  • Costuri acceptabile – promovarea online, din punct de vedere financiar, este mult mai avantajoasa decat mijloacele clasice de promovare ce implica utilizarea fluturasilor, a afiselor etc. Un plan bun de marketing va avea un cost relativ mic si o vizibilitate mult mai mare, avand in vedere ca, acum, majoritatea oamenilor cauta un anumit produs ori serviciu preponderent online, si nu mai dau atentie unui banner sau afis vazut pe strada, spre exemplu.

Cat trebuie sa investesti in promovarea online ?

Aici este un subiect foarte delicat. Majoritatea companiilor care au dat faliment ori nu au avut promovarea necesara ori a fost facuta foarte prost. Un business in mediul online nu poate rezista fara marketing, fara un site bine la punct si fara un buget constant pentru a promova afacerea.

De obicei, suma minima pe care administratorul firmei trebuie sa o investeasca in mediul online este de cel putin 10% din cifra de afaceri. Ideal este sa ajungem sa investim chiar si peste 20% pentru a creste exponential numarul clientilor printr-o promovare eficienta si de durata.