4 greseli frecvente intr-o strategie seo. Tu le faci?

In calitate de proprietar al unei afaceri exista o multime de lucruri de care trebuie sa te ocupi asa ca, cel mai probabil, ai putin timp la dispozitie sa te documentezi foarte bine despre ce presupune seo. Cu toate acestea, daca strategia ta seo curenta nu functioneaza asa cum te-ai fi asteptat, este normal sa-ti pui intrebari.

Iata cateva greseli pe care le fac frecvent proprietarii de afaceri care aleg sa creeze si sa aplice o strategie seo fara ajutorul unei agentii seo sau a unui specialist seo.

1. Folosesti prea multe cuvinte cheie in site

Cuvintele cheie sunt extrem de importante pentru orice afacere online, dar daca nu exista o strategie coerenta in utilizarea lor sau daca site-ul are tendinta de a umple pana la refuz site-ul cu ele, efectul va fi invers fata de cel asteptat. Ideea nu este sa incluzi pe site in mod haotic prea mult expresii cheie, ci sa le folosesti in mod strategic, alaturi de informatii de calitate.

Desi nu se stie exact cat insemna prea mult pentru motoarele de cautare, algoritmii sunt capabili sa detecteze rapid daca exista o densitate neobisnuit de mare a cuvintelor cheie in site, fara context si relevanta.

2. Ignori elementele tehnice de optimizare seo

Oricat de mult ti-ai dori sa le stii pe toate, ca proprierar de afacere, trebuie sa inveti sa delegi sarcinile importante si complexe cum este optimizarea seo.

Desi la prima vedere SEO poate parea simplu, nu este asa. Tu poti citi si incerca sa implementezi niste schimbari de optimizare seo, dar ce se intampla cu elementele tehnice?

Acestea sunt deoseori trecute cu vederea, pentru ca necesita expertiza tehnica.

La ce se refera optimizarea SEO din punct de vedere tehnic?

Elementele tehnice SEO vizeaza actiuni de optimizare a site-ului, care nu sunt legate de continutul in sine. Pentru ca cerintele motoarelor de cautare sunt intr-o continua evolutie si devin tot mai sofisticate, este important pentru un site sa aiba o baza buna care sa-l ajuta in optimizarea experientei utilizatorilor. De aceea, o agentie seo va recomanda in prima instanta un audio seo tehnic, inainte de a trece direct la crearea unei strategii seo.

Ce include o strategie seo din punct de vedere tehnic?

  • Indexarea si elementele de crawling – capacitatea si eficacitatea unui motor de cautare de a accesa si parcurge paginile unui site, inainte de a le adauga in baza sa uriasa (in index). Acest index este actualizat de fiecare data cand un crawler intra pe site-ul tau si identifica o versiune noua sau revizuita a acestuia. Din acest punct de vedere este critic sa te asiguri ca paginile esentiale ale site-ului sunt indexate.
  • Viteza de incarcare a site-ului – este unul din principalii indicatori de performanta si se afla in stransa corelatie cu o buna experienta a utilizatorului. O agentie seo va prioritiza testarea vitezei paginilor prin tool-uri speciale.

3. Nu acorzi atentie elementelor de optimizare on-site

Optimizarea On-site este despre cum reusesti sa-ti faci site-ul cat mai prietenos pentru motoarele de cautare. Actiunile de optimizare on-site includ imbunatatirea titlurilor, a etichetelor (tags), a URL-urilor descriptive si meta-descrierilor. Acest lucru este esential pentru ca afacerea sa fie evidentiaza in fata competitiei.

4. Nu acorzi atentie optimizarii site-ului pentru dispozitive mobile

Google prioritizeaza site-urile care aplica cele mai bune practici de indexare mobila si nu ar trebui sa ignori acest lucru. Orice agentie seo buna va include in strategia de seo a site-ului optimizarea pentru motoarele de cautare. Acest lucru include minimizarea timpului de incarcare a paginilor, design receptiv, localizare Google Maps, continut compact etc. Daca site-ul tau nu are o interfata usor de utilizat pe smarphone sau tableta, daca nu este receptiv si usor de navigat, risti sa pierzi majoritatea traficului potential.

Pentru a evita cele mai frecvente greseli seo in strategia de marketing, calea sigura este sa colaborezi cu o agentie seo. Seoagency are o experienta de peste 10 ani in imbunatatirea prezentei si vizibilitatii site-urilor pe internet si iti poate raspunde la orice intrebare legata de SEO.

Servicii SEO

Salut, dragi cititori! Sunt Alexandru Razvan si am o experienta de peste 10 ani in marketing-ul online unde am reusit sa aduc pe prima pagina mii de cuvinte din toate nisele de activitati. Pe langa SEO, cochetez cu Google ADS, marketing-ul afiliat si creare de video continut.

Sunt aici sa te ajut, trebuie doar sa ajungi pe pagina de contact si sa-mi scrii, iar eu iti voi raspunde pe cat de repede posibil si te voi ajuta sa-ti cresti afacerea, sa aduci trafic pe site, sa-ti imbunatatesti vizibilitatea in motorul de cautare google.