svg-seoagency

Promovare Facebook Ads & Instagram

Vrei sa-ti promovezi afacerea pe retelele de socializare ?

Calculează prețul pe campanie

6 + 12 =

Publicul zilnic al sistemului de publicitate Facebook este de peste 2 miliarde de oameni din întreaga lume. 

Facebook ad

Obtine rezultate rapide prin Facebook si Instagram

Social Media Marketing (SMM) – publicitate in retelele sociale, mai exact, este un instrument de publicitate cuprinzator care foloseste mediile sociale drept canale de a atrage publicul tinta intr-o anumita marca, produs sau alte solutii de afaceri.

Retele sociale – vector modern sau noi caracteristici

Retelele sociale sunt un fel de schimbari revolutionare nu numai in comunicarea oamenilor, ci si in cautarea de informatii, stiri, bunuri, servicii si practice totul. Dezvoltarea retelelor sociale a dus la un fel de revolutie in perceptie, iar acest lucru nu poate fi ignorat. Este cunoscut faptul ca 78% dintre oameni au incredere, in primul rand, in contactele lor in materie de calitate a oricarui produs, serviciu sau companie. Si doar 14% din publicitate.

Astfel, au fost deschise noi orizonturi pentru dezvoltarea comertului si a publicitatii pe internet, si care au dus chiar la dispute despre eficacitatea. Cu toate acestea, este posibila identificarea rapida a unui numar de caracteristici-cheie si realizarea anumitor concluzii generale:

  • Publicitatea in retelele sociale ofera un efect si un rezultat mult mai bun in lucrul impreuna cu alte tipuri de publicitate online, promovarea SEO in special;
  • Publicitatea in mediile sociale poate genera de la 12% din venitul anual, companiilor care nu au o strategie clara pentru dezvoltarea reprezentarii;
  • Pentru un rezultat mai bun, orice campanie SMM trebuie sa aiba obiective pe care intentioneaza sa le rezolve;
  • Promovarea in retelele sociale are un puternic efect de crestere semnificativa a nivelului de branding – recunoasterea bunurilor, serviciilor, societatii in ansamblu.

Campanie de promovare pe Facebook

Publicitatea contextuala devine tot mai costisitoare in fiecare zi, iar lupta pentru atentia clientilor se intensifica. Este momentul sa transferi campaniile publicitare in retelele sociale: utilizatorii petrec in fiecare zi cel putin 20-30 de minute si raspund adeseori la anunturile corect realizate. Sa vedem ce tip de publicitate este cel mai potrivit pentru afacerea ta si ce retea sociala ar trebui sa cauti pentru potentialii clienti.

In tarile CSI, Facebook este folosit nu pentru divertisment, ci pentru munca. Poti sa faci campanie de promovare pe Facebook, deoarece aici sunt activi agenti de marketing, specialisti IT, webmasteri, copywriteri, avocati, contabili, designeri, proprietari de companii, start-up-uri, manageri de top etc.

Potrivit statisticilor, publicul Facebook este adult (22-34 ani), solvent (venitul este peste medie) si localizat la nivel local in orase mari. Acestia sunt oameni eruditi care sunt interesati de noi gadget-uri, de auto-dezvoltare, de calatorie si de un stil de viata sanatos. Nu exista practic niciun reprezentant al “hinterlandului” aici.

Pe Facebook, programele educationale, serviciile, produsele de clasa premium se vand bine. De asemenea, poti sa te familiarizezi cu cumparatorii de bunuri si servicii scumpe cu propunerile lor: reparatia unui apartament, achizitionarea unei francize, bijuterii de lux etc.

Publicitate orientata

Facebook este singura retea sociala cu 15 tipuri de publicitate orientata. Publicitatea aici este potrivita pentru aproape orice afacere. Doar aici poti face promovare Facebook pentru a atinge un obiectiv specific. Cele mai frecvente sunt “conversiile” (vanzari pe un site terta parte cu o tranzitie de la reteaua sociala), distribuirea de informatii si contacte cu potentialii clienti.

Procesul de lansare a publicitatii este simplu, in biroul de anunturi Facebook obiectivul este configurat foarte precis utilizand algoritmul de cautare interna a publicului. Poti sa iti dai seama de acest lucru, angajand un specialist.

Publicitatea dinamica permite Facebook sa creeze in mod independent oferte personalizate pentru clientii tai. Acest lucru ajuta de asemenea, la corectarea pixelului selectat, instalat si configurat, care colecteaza datele necesare despre public.

Campanie de promovare pe Instagram

Instagram este o retea sociala vizuala in care utilizatorii vin pentru fotografii frumoase, gif-uri interesante si clipuri video scurte. Multi comercianti cred ca pot vinde aproape totul cu promovare Instagram sau publicitate Instagram, chiar si servicii juridice. Reteaua are deja zeci de exemple reusite de astfel de conturi.

De ce sa alegi promovare instagram, publicitate instagram

Acest tip de publicitate in retelele sociale este potrivit pentru aproape toate tipurile de afaceri. Principalul lucru este sa iti dezvolti in mod constant pagina, sa publici mesaje interesante si sa castigi o audienta activa. Cu o mica investitie initiala, aceasta metoda iti permite sa faci publicitate gratuita.

Poti sa iti vinzi produsele / serviciile sau sa faci publicitate altor persoane, platindu-te pentru aceasta. Pentru o astfel de afacere este un cont personal adecvat. Daca ai un magazin online, programe educationale, articole lucrate manual, imbracaminte si accesorii, este mai bine sa ai un cont de afaceri.

Intr-un cont de afaceri exista functii avansate pentru vanzatori: un antet cu date (numar de telefon, e-mail, site), in postari – butonul “Contact”, care iti permite sa efectuezi vanzari direct. Acest lucru functioneaza foarte bine cu achizitii spontane, cand trebuie sa scurtezi calea clientului inainte de plata.

In fiecare post poti plasa un link activ. Datorita acestui lucru, poti colecta: aplicatii, comenzi, tranzitii la site-ul principal, inregistrare pentru evenimente gratuite (si, prin urmare, baza de abonament).

In plus fata de promotia standard cu o fotografie, un text si un link, poti atasa acum videoclipuri sau poti crea o serie de imagini care sunt derulate cu o panglica frumoasa in fata ochilor utilizatorului (format carusel).

artwork 3