svg-seoagency

SEO On Page (Optimizarea pe pagina)

Fii cu un pas înaintea concurenței pentru că site-ul tău poate ajunge in TOP

Site-ul tău este optimizat On Page?

Optimizarea pe pagina este soluția perfectă pentru promovarea site-ului web. Utilizarea separată a instrumentelor SEO, oferă separat numai rezultate temporare, în timp ce utilizarea programelor multi-component poate îmbunătăți în mod semnificativ eficiența strategiei alese pentru promovare.

Procesul de promovare a site-urilor pe mai multe etape implică utilizarea consistentă a tehnicilor de On-page SEO pe pagină și în afara paginilor. Referindu-se la optimizarea internă a paginii, specialiștii se referă de obicei la diferite tehnologii și instrumente care pot îmbunătăți semnificativ calitatea conținutului, pot accelera semnificativ încărcarea paginilor și pot elimina riscul de defecțiuni tehnice. Procedura de optimizare externă în afara amplasamentului implică utilizarea de campanii de marketing și de publicitate de înaltă clasă, care permit creșterea traficului pe site.

Ce este SEO On Page?

Optimizarea pe o pagină este o tactică populară de SEO, esența este de a personaliza elementele structurale ale unui site pentru a-și spori vizibilitatea pentru publicul și pentru motoarele de căutare. Implementarea optimizării interne include un număr de procese interconectate, care îmbunătățesc împreună structura site-ului, concentrându-se pe caracteristicile algoritmilor existenți Google. În cele din urmă, un site bine optimizat pe pagină va primi privilegii în etapa de clasare.

Optimizarea pe pagină presupune

  • Gestionarea conținutului și selectarea cuvintelor cheie pentru construirea profesională a nucleului semantic relevant.
  • Auditul tehnic al site-ului și eliminarea diferitelor tipuri de defecțiuni care afectează viteza de descărcare curentă a fiecărei pagini web.
  • Compilarea etichetelor meta (titluri și descrieri de pagini) cu cuvinte cheie corespunzătoare.
  • Adăugarea atributului la imagini, videoclipuri și alte componente grafice.
  • Adaptarea site-ului pentru o vizionare confortabilă pe diferite dispozitive.
  • Eliminarea erorilor și optimizarea codului HTML.
  • Actualizarea periodică a materialelor postate pe site folosind conținut de înaltă calitate.
  • Menținerea unui raport echilibrat de cuvinte cheie în toate etichetele și textele postate.
  • Construirea unei structuri interne de înaltă calitate a site-ului prin legarea paginilor web.

Scopul principal al tehnologiei SEO este de a crea condiții pentru indexarea accelerată, în timp ce obiectivul strategic al acestei metode de promovare este creșterea semnificativă a nivelului de conversie prin atragerea traficului. Motoarele de căutare au, în general, o atitudine pozitivă față de punerea în aplicare a optimizării pe pagină în procesul de creare a site-ului, dar dacă este necesar, se pot implementa proceduri SEO pe site-ul indexat.

Optimizarea internă ajustează elementele structurale ale site-ului web și compară rezultatele obținute cu acei indicatori de reglementare recomandați de motoarele de căutare. Când site-ul navigheaza pe Google, acesta nu verifică doar relevanța paginilor web la o anumită listă de interogări de căutare. Algoritmii actualizați sugerează un studiu aprofundat al site-ului. Dacă paginile în cauză sunt optimizate în funcție de cerințele curente, motorul de căutare oferă condiții îmbunătățite pentru clasarea de înaltă calitate. Ca rezultat, site-ul poate ocupa o poziție extrem de înaltă pe pagina curentă cu rezultatele curente de căutare.

Algoritmi de motoare de căutare pentru evaluarea calității SEO

Optimizarea motorului de căutare este o modalitate excelentă de a genera trafic pe site, sporind astfel eficiența afacerii. Atunci când dezvoltă algoritmi moderni, motoarele de căutare se concentrează exclusiv pe metodele legale de promovare, pe care le vor recomanda proprietarilor diferitelor site-uri web. Toate motoarele de căutare moderne pedepsesc site-urile web pentru încălcarea acordului de utilizare. Aceasta este, de obicei, despre sancțiunile cu care se confruntă site-urile care utilizează în mod activ tehnici neadecvate de SEO.

Etape de optimizare complexă

  • Auditul web și colectarea de date analitice pentru planificarea ulterioară a strategiei de promovare a site-ului.
  • Implementarea optimizării interne a motoarelor de căutare în conformitate cu tehnicile de on-page SEO.
  • Monitorizarea și întreținerea unui site optimizat.

Compilarea unui program de optimizare multi-componentă implică alegerea acelor mecanisme de promovare care sunt garantate că vor aduce un rezultat pozitiv. Dacă proprietarul site-ului refuză să efectueze on-page SEO, eficacitatea promovării externe poate fi pusă la îndoială. Acest lucru se datorează riscului de defecțiuni tehnice. Un site care se încarcă încet, are un indice de utilizare redus și este umplut cu conținut de calitate slabă, care de obicei are o rată de respingere extrem de ridicată. Cu alte cuvinte, vizitatorii nu se opresc pe pagini web cu design slab și conținut irelevant. Drept urmare, imaginea site-ului se deteriorează, iar motoarele de căutare își pierd încrederea în acesta.

Optimizarea pe pagina (On-page SEO) – 8 principii de succes

Pentru a obține rezultate bune din optimizarea pe pagina a site-ului, astăzi nu mai este suficient să urmăresti lista de verificare dorită. Promovarea site-ului a devenit mai complexă ca niciodată, iar lucrul cu On-page SEO iti crește șansele de succes. Iata care sunt cele 8 principii de succes:

1. Satisface intențiile și obiectivele utilizatorului

Fiecare interogare de căutare are un obiectiv specific. Căutăm informații, căutăm modalități de rezolvare a unor probleme. Adesea, intenția inițială este diferită de scopul final pe care îl putem avea.

Iata un exemplu: când un utilizator întreabă motorul de căutare ce fel de haine se poartă la nuntă, putem presupune că această solicitare se bazează pe dorința utilizatorului de a vedea modele de haine ceremoniale pe care le poate purta la acest eveniment, să zicem, ca oaspete, mireasă sau mire. Dar, cel mai probabil, scopul său final este de a determina modelul vestimentatiei, apoi de a o cumpara. Sau poti cumpara niște elemente separate ale vestimentatiei.

In aceasta situatie trebuie să încercăm să satisfacem simultan cele două obiective ale utilizatorului. Și pot exista dificultăți în implementarea acestei idei, dacă proprietarul magazinului online spune: “Vreau să fiu clasat pe baza cererii” tipuri de haine oficiale pentru nuntă “cu o pagină care oferă să cumpere vestimentatii speciale.

Dificultăți vor apărea din mai multe motive. Nu putem ști dacă un costum negru este necesar pentru o persoană, care este tuxedo-ul oferit pe pagină. De asemenea, nu avem nici idee despre utilizatorul nostru, care poate fi de sex masculin sau de sex feminin. O femeie, teoretic, ar putea cumpăra un costum, dar cel mai probabil caută o rochie.

În acest caz, dacă bărbații sunt publicul țintă, o pagină cu titlul “20 costume în care bărbații arata grozav la o nuntă” va avea șanse mult mai mari de succes. Un astfel de conținut va fi deosebit de util dacă adăugăm linkuri spre magazine unde utilizatorul poate cumpăra in dreptul fotografiilor costumelor.

2. Viteza

Google determină gradul de satisfacție a utilizatorilor bazat pe multe semne directe și indirecte. Paginile cu viteză redusă au o rată de respingere foarte ridicată, în special de la dispozitivele mobile. Paginile care se încarcă rapid câștigă mai multe linkuri și rapoarte și, prin urmare, primesc mai multă activitate și interacțiune de la utilizatori. Toți acești factori, inclusiv viteza de descărcare în sine, afectează clasarea paginilor în rezultatele căutării. Viteza de încărcare a paginii este mică, dar este încă un semnal de clasificare a algoritmului Google, deci este foarte important să acordăm atenție acestei probleme. (Verifică acum GRATUIT viteza de încărcare a site-ului tău).

3. Obține încredere prin UI, UX și branding

Acest element este legat de cel precedent. Viteza de download este o parte semnificativă a UX-ului, iar ambele domenii sunt esențiale pentru un site prietenos cu dispozitive mobile. Desigur, UI, UX și branding-ul sunt importante din punctul de vedere al SEO.

4. Evita ceea ce descurajează utilizatorii

Unele lucruri pot pot descuraja dorința vizitatorilor de a reveni pe site-ul tau. Una dintre cele mai frecvente probleme cu acest plan este de a interfera cu consumul de conținut. Un exemplu viu sunt ferestrele pop-up cu mesaje precum: “Vrei să-ti salvezi căsnicia? Dacă da, descărcați tutorialul nostru. ” După care utilizatorul trebuie să apese unul dintre butoane: „Da, vreau să-mi salvez căsnicia!“ sau „Nu, nu doresc“, apoi următorul pop-up.

Asemenea elementele de pe site implică consecințe negative pe care le poti observa în datele despre utilizarea și interacțiunea cu site-ul. Chiar dacă colectezi astfel, un anumit număr de adrese de e-mail sau conversii, ia în considerare dacă merită sacrificiul.

5. Optimizarea cuvintelor cheie

Cuvintele cheie pe o pagină Web sunt un factor de clasificare, care este încă relevant astăzi. Da, astăzi poti găsi mai multe site-uri web în topul clasamentelor pentru motoarele de căutare fără a lucra bine prin chei (în orice caz, acest lucru nu este similar cu optimizarea obișnuită, cu accent pe cuvinte cheie). Cu toate acestea, nu ar trebui să abandonezi complet cuvintele cheie – este mult mai bine să le plasezi corect pe pagină, păstrând echilibrul.

Titlu.Cu un titlu, în ordinea priorității. Eticheta < title > trebuie să includă cea mai importantă dintre cuvintele cheie/expresii pentru care urmează să fii clasat. Acest lucru poate fi scris în eticheta < h1 >, dar nu este necesar: poate rămâne pur și simplu un titlu mare și îndrăzneț în partea de sus a paginii. Conținutul < h1 > ar trebui să corespundă cât mai mult conținutului titlului, în caz contrar utilizatorii care ti-au văzut titlul în rezultatele căutării și s-au mutat pe site pot descoperi această diferență și, după ce au constatat că conținutul nu corespunde solicitării lor, fac imediat clic pe butonul Înapoi, iar acest lucru este periculos.

Conținut, link-uri ancoră și URL. În plus față de titlu, este important să se prescrie și cuvinte cheie în conținut. Dacă este posibil, monitorizeaza și ancoreaza textul în legături externe. De exemplu, dacă deții un magazin online de îmbrăcăminte de nuntă și dai cuiva un interviu despre tine, este indicat să menționezi site-ul tau și să oferi o legătură cu textul ancoră corespunzător. În plus, cuvintele cheie trebuie să fie prezente în atributele pentru imagini, precum și în adresa URL.

Nume de fișiere grafice. Pentru a spori șansele de succes pe imagine pe Google, este important să adăugi cuvinte cheie nu numai la atributele alt, ci și la numele fișierelor grafice.

Link-uri interne. Cuvintele cheie în cantități rezonabile sunt adecvate în ancorele legăturilor interne. Mentine un sentiment de proporționalitate și asigura-te că aceste chei se încadrează organic și nu arată ca spam.

În ciuda importanței optimizării pentru cuvinte cheie, astăzi nu este suficient acest lucru pentru a obține rezultate bune. Ceea ce este important este o abordare integrată și respectarea tuturor punctelor.

6. Subiecte înrudite

Google este bine cunoscut în combinații lexicale și analiză semantică. Iată un exemplu: atunci când un motor de căutare scanează o pagină cu rochii de nuntă, el întâlnește pe Google cuvinte precum rochia de mireasă, cravată, vesta etc. Google începe să deseneze paralele între acești termeni , asociindu-le unele cu altele și luand în considerare conexiunile. Și dacă utilizatorul introduce o cerere pentru haine de nuntă, Google va da preferință paginilor web care conțin subiecte legate de cuvinte.

Paginile pe care nu există alte cuvinte înrudite pe lângă cuvântul cheie principal, algoritmul va fi considerat mai puțin potrivit.

Ca marketeri și creatori de conținut, ar trebui să ne gândim: ce termeni și fraze sunt adesea folosite împreună cu cuvintele cheie? Cum pot fi încorporate pe pagină? Dacă se evita acest aspect, vei deveni mai puțin competitiv în rezultatele căutării în comparație cu concurenții tai, care au un conținut mai bine dezvoltat.

7. Fragment de optimizare

O pagină web optimizată ar trebui nu numai să fie bine poziționată, ci și să atragă clicuri de la utilizator, deoarece poziția TOP-4 cu un CTR de 6% nu este o combinație bună, mai ales dacă media CTR este de aproximativ 11%. Se pare că poziția noastră are doar jumătate din media CTR.

Elemente de pagină Web. Mai întâi, bineînțeles, este important să elaborăm elemente de pagină precum < title > și meta description. De asemenea, trebuie să monitorizezi modul în care este afișată adresa URL, deoarece atunci când pagina are un anumit nivel, iar site-ul a configurat categorii incorecte sau un sistem de etichetare, pot fi adăugate elemente nedorite în fragment.

Data publicării. Data în fragment este importantă, deși este mică. Cel mai adesea este utila în cazurile în care prospețimea conținutului este importantă. Când un utilizator caută informații despre tipurile de îmbrăcăminte pentru nuntă, data publicării materialului nu este deloc interesată. Și dacă o persoană cere “tipuri de îmbrăcăminte de nuntă 2019”, este de dorit sa existe informația despre dată. Mai mult decât atât, dacă o astfel de cerere va fi făcută destul de des, atunci Google poate elimina cererile cu o dată și fără o dată. După aceasta, chiar dacă interogarea utilizatorului nu specifică data, motorul de căutare va clasifica conținutul proaspăt, deoarece oamenii îl caută.

Schema Microdata. Utilizeaza marcajul schema.org ori de câte ori este posibil. De exemplu, dacă ai un site culinar, utilizeaza un marcaj special pentru rețete. Dacă acesta este un site de știri, utilizați marcajul pentru știri. Google nu are grijă de serviciile video (cu excepția YouTube), însă acest caz are, de asemenea, un markup propriu. În plus, există numeroase opțiuni de marcare pentru diferite cazuri.

Numele de domeniu. Înainte de a înregistra un nume de domeniu, gandeste-te bine cum va arăta numele selectat în fragment, cât de bine da și daca va fi amintit, dacă pare “ferm” și dacă dă încredere, dacă utilizatorii vor dori să meargă la un astfel de site, sau daca arată ca spam etc.

Formatul conținutului. Acest lucru este deosebit de important deoarece Google uneori prezintă fragmente mai lungi decât de obicei. Fragmentele pot ocupa 3-4 linii dacă se utilizează o interogare comună. Dacă poti potrivi răspunsul într-un paragraf mic, vei avea șansa de a fi afișat cu un fragment extins și vei obține mai multe tranziții. Funcționează bine cu tot felul de liste, forumuri, discuții, instrucțiuni pas cu pas etc.

Definițiile Google. Situația este similară cu definițiile Google (blocuri cu răspunsuri), care sunt afișate la începutul SERP pentru utilizatorii care solicită definiții ale termenilor sau conceptelor. Găsirea unui site în acest bloc nu reduce probabilitatea unei legături, ci, dimpotrivă, o îmbunătățește. În general, obținerea unei pagini într-un astfel de bloc, înseamnă că va primi chiar mai multe clicuri decât pe o pagină din TOP-1.

Blocuri suplimentare. Și, bineînțeles, pentru a maximiza beneficiile SERP, este recomandabil să apară în blocuri suplimentare (dacă este necesar) – imagini, hărți, știri, grafice de cunoștințe, căutare locală etc.

8. Valoare + distribuție unică

Acesta este ultimul element din lista noastră lungă de acțiuni de optimizare a paginii (On-page SEO). Ar trebui să răspunzi la întrebarea: la ce nivel trebuie să ajung pentru a fi clasat, clasat bine și clasat în mod constant? Dacă complexitatea promovării este scăzută, atunci va fi suficient pentru tine sa faci un conținut bun, unic “ca toți ceilalți” – și existența lui va fi suficientă. Totuși, acesta este un nivel primitiv la care nu te sfatuim sa te opresti. Acesta va fi mult mai eficient dacă iti faci conținutul de două ori mai bun decât concurenții tai, în principal, pentru aceleași cuvinte cheie. Adică, creezi același conținut ca și concurenții tai, dar în același timp esti diferit, spre deosebire de alte site-uri din TOP-10. O astfel de abordare poate fi considerată acceptabilă printr-o simplă promovare.

Dacă complexitatea promovarii este mijlocie, atunci cerințele pentru conținut cresc în consecință. La acest nivel, trebuie să oferim ceva unic și valoros. Asta înseamnă nu numai să faci o muncă mai bună decât altele, ci să oferi ceva care are valoare și diferă de alte lucrări.

Și, în final, dacă complexitatea promovării este foarte mare, va fi nevoie de mult efort pentru a crea conținut decent, acesta fiind un conținut de 10x. Linkul iti va spune ce criterii definesc conținutul 10x și cum să îl creezi.

artwork 3