svg-seoagency

PPC

Campanii Google ADS, Facebook Ads, Instagram etc.

Calculează prețul Google Ads

7 + 15 =

Cand un potential client cauta un produs, un serviciu, o promotie sau orice de oriunde in lume, cel mai probabil el va folosi Google. Clientul respectiv va cauta pe dumneavoastra, iar Google Ads il ajuta sa va gaseasca.

PPC = Plata pe click 

Acesta este un model pentru difuzarea unei oferte de publicitate către un public țintă, în care suma este dedusă din buget nu pentru numărul de afișări ale anunțurilor, ci pentru click-urile care se vor efectua pe reclamă.

PPC s-a integrat perfect în sfera marketingului, iar până în prezent este una din cele mai bune  metode de a face conversii rapide catre magazinul sau serviciile pe care le oferim publicului.

În ce domenii se folosește PPC?

Din motivul că PPC este un model pay-per-click, acest model este popular doar în marketingul pe internet, deoarece clicurile sunt unice pentru publicitatea de pe World Wide Web. Anunțurile pot fi plasate pe mai multe site-uri și resurse :

  • motoare de căutare;
  • rețele partenere;
  • site-uri ale altor webmasteri;
  • retele sociale;
  • programe teaser.
  • youtube

Ce face un specialist PPC?

Funcția sa principală este de a gestiona campaniile publicitare. În practică, nu există persoane specializate doar în modelul PPC. Prin urmare, de fapt, munca lor este realizată de specialiști care se ocupă de publicitate contextuală.

Ei controlează și organizează crearea și plasarea de reclame pe orice site și, în funcție de situație, selectează cele mai eficiente modele de stabilire a prețurilor pentru a obține cele mai bune rezultate. Pentru a face acest lucru, au nevoie să :

  • Aflați cum să utilizați toate instrumentele de publicitate disponibile și eficiente astăzi.
  • Păstrați constant legătura cu departamentul de vânzări și decideți împreună ce produse din ce categorie sunt cea mai mare prioritate pentru comerț.
  • Elaborați o campanie publicitară și construiți o strategie bazată pe caracteristicile funcționării site-ului.
  • Monitorizați și analizați campaniile și, dacă este necesar, ajustați-le pentru a îmbunătăți eficiența.

Multe companii mari care vând cantități mari de produse au un specialist PPC intern. Dar poate fi și independent, ca un freelancer.

Concluzie

PPC, care implică plata pe clic pe un anunț și tranziția unui utilizator către site-ul promovat, este cel mai obiectiv și optim model de marketing, iar rezultatele pe care le oferă agenților de publicitate confirmă din nou acest lucru.