Optimizare Vânzare Online
Imbunatateste magazinul tau online si creste ROI-ul!
Optimizare vanzare online
Intrebarea principala pe care ar trebui sa o pui atunci cand incepi sa faci publicitate site-ului tau este: “Cand si unde cumparatorii vin la concurentii directi pe segmentul tau de piata?” Utilizand in mod semnificativ experienta lor, vei reusi sa obtii un succes tangibil.
Cum sa cresti vanzarile online?
In mod ideal, pentru ca magazinul tau online sa functioneze eficient, ai nevoie de optimizare vanzare online. Creste-ti ROI-ul prin Optimizarea Ratei de Conversie si serviciile acestuia vor fi utilizate de cat mai multi clienti interesati sa cumpere. Exista mai multe modalitati de a realiza acest lucru. Creste-ti ROI-ul prin Optimizarea Ratei de Conversie. Multi vizitatori pe site-ul tau nu fac o achizitie, nu pentru ca nu le place produsul sau valoarea acestuia. Atunci ce se intampla? Comerciantii cu amanuntul online, trimit scrisori de reamintire clientilor, despre elementele din cosul lor de cumparaturi. Aceasta creste atat posibilitatea de a face o achizitie, cat si loialitatea utilizatorilor care vad un feedback de la magazin.
Nu toate sursele de trafic conduc cumparatorii pe site-ul tau, ci, adesea vizitatori aleatorii. Pentru a creste conversia, trebuie sa urmaresti statisticile de vanzari in legatura cu sursele de trafic si sa le optimizezi. In plus, fata de rata de conversie, se tine cont de venitul pe vizitator. Acesta este venitul total pe care il ai de pe site, impartit la numarul de vizitatori. Se poate dovedi ca, cu o conversie ridicata, vizitatorii tai cumpara doar bunuri ieftine care nu ofera indicatorii financiari doriti.
Creste-ti ROI-ul prin Optimizarea Ratei de Conversie. 25-30% dintre utilizatori fac achizitii prin intermediul aplicatiilor mobile. Daca nu ai inca unul, vei pierde trafic suplimentar. Optimizeaza costul tranzitiei, adica costul de tranzitie, inmultit cu conversia unui utilizator. Evalueaza intotdeauna cat costa un nou client si cum l-ai obtinut. In plus, este importanta „valoarea clientului“ – suma tuturor achizitiilor sale pe site. In mod ideal, ar trebui sa fie mult peste venitul mediu
Instrumente de marketing pe internet
Popularitatea instrumentelor de optimizare vanzare online, cu scopul de a creste vanzarile online, pot fi plasate dupa cum urmeaza.
SEO
Concurentii tai lucreaza zilnic pentru a se asigura ca magazinele lor online se afla pe primele pagini ale rezultatelor cautarii. SEO este o optimizare a site-ului web: plasarea continutului unic cu un set de cuvinte cheie (fraze) orientate spre motorul de cautare, corect selectate si distribuite in text. SEO ofera o crestere de conversie de pana la 75%. Deci ar trebui sa soliciti serviciile specialistilor SEO, care vor crea pentru site-ul tau texte grafice cu volumul si continutul necesar.
Publicitate contextuala
Acestea sunt bannere si reclame. Informatiile despre publicitate sunt afisate numai acelor utilizatori care au facut interogari relevante in motoarele de cautare. Publicitatea contextuala poate creste conversia cu pana la 20% din cauza “concentrarii” sale asupra publicului interesat in mod evident.
Schimb de link-uri (programe de afiliere)
Pentru magazinele online, schimbul de link-uri este un sistem de vanzare a produselor tale de pe site-ul companiei partenerului si invers. Are sens pentru partenerii cu aproximativ egalitate de schimb, participare si subiecte. De exemplu, daca vindem online haine pentru copii, poti face schimb de legaturi cu un magazin de jucarii. Programele afiliate pot functiona si in alte conditii: de exemplu, o marca putin cunoscuta ajunge la un acord cu un mare magazin online pentru vanzarea produselor pe site-ul sau prin deduceri substantiale. Practic, aceasta este promovarea in detrimentul unui brand mai mare.
Publicitate banner
Ca metoda de organizare a vanzarilor prin internet, acest tip de publicitate nu ar trebui luat in considerare – este mai degraba o imagine bazata pe vanzari si are efect dupa un timp. Publicitatea in bannere este intotdeauna costisitoare din punct de vedere financiar, iar conversia variaza de la 1 la 20%. Bannerele ar trebui sa faca parte din promovarea cuprinzatoare a marcii, solicitandu-se unii altora, de exemplu, reclame de televiziune pentru a spori efectul popularizarii. Aici, asa cum nu este altundeva, componenta vizuala este esentiala. Bannerul neprotejat executat poate sa iti submineze imaginea.
SMO (promovarea prin retele de socializare)
Atragerea clientilor prin intermediul retelelor sociale. Metoda progresiva de marketing pe internet, reflectand tendinta actuala de publicitate “indirecta”. Publicitatea in retelele sociale iti permite sa creezi o atmosfera confidentiala speciala de comunicare cu utilizatorii, sa sa identifici nevoile acestora si sa obtii feedback despre produse. Dupa ce ai comandat acest serviciu de la profesionisti, poti obtine o rata medie de crestere a profitului de pana la 35% in sase luni. Adesea, pe langa legaturile cu bunurile si serviciile, pagina retelei sociala contine informatii despre divertisment destinate unui public tinta specific. Optimizarea vanzare online iti permite sa mentii atentia potentialilor clienti si sa le cresti loialitatea fata de marca.
Marketing direct pe internet
Scrisori de vanzari trimise clientilor existenti prin abonament. Este un instrument de informare directa a partilor interesate despre noi produse si servicii. Eficacitatea sa va depinde de prezentarea corecta a materialului. Scrisorile trebuie sa fie compuse corect, sa aiba acelasi aspect la toate gadgeturile si sa nu aiba probleme cu link-urile. In caz contrar, clientul nu va avea dorinta de a citi urmatoarele scrisori si se va dezabona de la newsletter. Cu alte cuvinte, o pierzi. Prin urmare, desi trimiterile la prima vedere nu par a fi ceva dificil, este mai bine sa le incredintezi aceleiasi agentii care se ocupa de optimizarea vanzare online a site-ului tau.