Imbinarea perfecta dintre SEO si content marketing!

de | iul. 12, 2016 | SEO | 0 comentarii

Tehnical SEO si content marketingul interactioneaza. Nu se exclud unul pe celalalt, ci merg mana in mana.

Prin urmare, intrebarea care se pune este: in ce ar trebui sa investesc mai mult (content marketing sau technical seo), ci mai degraba cum ar trebui sa folosec timpul?

In acest sens iata doua puncte cheie:
1. Configurati technical SEO. Desavarsiti tehnicile SEO si aplicati-le pe structura site-ului. In primul rand trebuie ca totul sa fie bine din punct de vedere tehnic. Daca ar fi sa vorbim despre constructia unei cai si constructia traficului, atunci putetm spune ca tehnical SEO reprezinta calea. Construiti calea. Daca doriti sa creati continut de marketing durabil si solid, atunci trebuie ca technical seo sa fie realizat in mod corespunzator.

seo si continut

Cand creati pentru prima data un site, cel mai mult timp il veti petrece pentru a pune la punct seo. Daca se intampla ca site-ul sa fie penalizat, sa va doriti un design nou sau pur si simplu sa reoptimizati conform celor mai noi standarde de cautare, atunci cel mai probabil va trebui sa va dedicati cea mai mare parte a timpului facand seo, lucrand la partea tehnica.

Dar ce se intampla mai departe?

2. Acordati atentie marketingului de continut. Dedicati-va timp pentru a crea continut puternic si relevant.
Vine o vreme cand nu prea mai aveti ce sa faceti cu tehnicile seo actuale. Toate lucrurile par sa fie la locul lor. Toate standardele sunt indeplinite. Toate conventiile realizate. Ei bine, din acest moment este timpul sa dati frau liber unei lumi captivante a continutului.

E nevoie oricand de content marketing. Nevoia de continut nu se opreste niciodata. Evident ca va trebui sa verifici seo din cand in cand – facand audit la profilul linkurilor, reoptimizand titlurile, reconfigurand cuvintele cheie etc.

Dar carui lucru ar trebui sa va dedicati in mod deosebit? Ati ghicit. Este vorba despre marketingul de continut.

Technical seo sau content marketing – care din ele au o rata de profitabilitate mai buna?

Si raspunsul este ca ambele. Exact. Ambele sunt importante. Cunoscand faptul ca technical seo precede continutul de marketing va puteti imparti timpul mai eficient si puteti identifica mai usor un mod strategic de indeplinire a obiectivelor generale.

Cautati cea mai buna oferta de servicii de optimizare seo? Vizitati-ne pe https://www.seoagency.ro/ si contactati-ne pentru orice intrebari si informatii suplimentare legate de tehnici seo si continut eficient de marketing.

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *