Schimbari majore in AdWords – Update februarie 2016

de | feb. 23, 2016 | AdWords, SEO | 0 comentarii

Google in online este „The Boss”, asa ca trebuie sa ne conformam si sa ne adaptam noilor modificari pe care le-a facut motorul de cautare, modificari care aduc in prim plan partea de SEO, cel putin asta putem spune la prima vedere in conditiile in care au disparut o parte din anunturile platite. Mai jos o sa va prezentam exact modificarile care au avut loc in ultimile zile. 🙂

Cei de la Google se pare ca detin monopolul in publicitatea pe internet, asta inseamna ca daca ai o afacere in mediul online si site-ul tau nu se afla in cautarile organice sau in anunturile platite, cu siguranta poti spune ca afacerea ta nu este profitabila sau ca nu exista. Lasam povestile si va prezentam cele 2 modificari mari si late pe care le-a facut google in ultima perioada.

  • Surprinzator si foarte bine gandit este faptul ca anunturile platite din partea dreapta au disparut, cu totii stim de acele 7-8 anunturi au fost ineficiente atat pentru google cat si pentru cei care faceau publicitate, se pare ca sunt foarte putin care ajungeau la aceste anunturi incat google a decis sa renunte la ele. Aveti mai jos un exemplu de cum aratau anunturile inainte si cum arata acum.

SCHIMBARI ADWORDS

  • Cu totii ne amintim ca in partea de sus a cautarilor existau 3 anunturi platite, ei bine, acum puteti remarca 4 anunturi inaintea cautarilor organice, 4 anunuturi de care nu vom scapa o buna perioada de timp (probabil niciodata). Mai jos aveti un exemplu cu modificarile aduse recent de google adwords.

SCHIMBARI ADWORDS

Pentru prima data pot spune ca AdWords este cu adevarat eficient, atat de eficient incat locurile de la 1 pana la 4 sunt perfecte pentru orice afacere in mediul online. Acum este o batalie crancena pentru aceste locuri si cu siguranta bid-ul o sa fie mult mai mare pentru aceste pozitii.

Anunturile de sub cautarile organice nu au disparut, au ramas tot 3, insa cu siguranta nu mai sunt atat de eficiente pe cat par, cred ca google o sa iasa in pierdere dupa aceste modificari, este o parere strict personala si cred ca pe viitor o sa vedem chiar campanii de display in cautarile organice, campanii ce le vom vedea in locul anunturilor vechi din partea dreapta. Acest articol este scris de agentia SEOAgency.ro si are ca scop informarea tuturor celor care fac publicitate platita in motorul de cautare google.

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *