Oportunitati SEO locale

de | mart. 26, 2018 | SEO | 0 comentarii

Firmele mici si mijlocii realizeaza acum cat de important este seo si optimizarea pentru motoarele de cautare locale. In calitate de lider intr-un anumit domeniu, este posibil sa va ganditi in continuare foarte mult la SEO, iar intelegerea diferentelor dintre mai multe strategii SEO s-ar putea sa vi se para ceva mai complicata. Din fericire, incorporarea practicilor SEO locale nu este la fel de dificila precum pare la prima vedere. Prin cateva lucruri puteti face progrese insemnate pentru a avansa in topul motoarelor de cautare. Puteti atrage mai multi clienti din zona dumneavoastra de activitate.

seo local

Diferenta dintre SEO local si SEO organic

Intelegerea distinctiei dintre SEO local si SEO organic este prima cheie de la care plecam. Pur si simplu, SEO local incorporeaza o componenta geografica pe care SEO organic nu o poate face. Scopul final al SEO-ului local este de a construi relevanta unui site in functie de locatia sa si nu neaparat in functie de continutul sau. SEO organic poate avea un element geografic, dar nu este neaparat atasat unei locatii fizice.

Daca sunteti un magazin online care se straduieste sa ajunga la clientii din toata tara sau chiar din intreaga lume, SEO organic ar putea fi potrivit pentru dumneavoastra. SEO local functioneaza bine pentru toate firmele mici sau pentru cele care se concentreaza in jurul unui magazin fizic – de exemplu un magazin din Bucuresti, un lant de biciclete dintr-un anumit oras etc.

Diferenta dintre SEO organic si cel local este mai mult decat geografica. Cum iti imbunatatesti SEO-ul organic depinde in mare parte de legaturi. Cu cat exista mai multe legaturi pe care le aveti dinspre site-uri de incredere, cu atat mai buna poate fi reputatia dumneavoastra online. Cand vine vorba despre SEO local, review-urile sunt cele mai importante, la fel ca detaliile: denumirea, adresa, numarul de telefon – care apar in directoare, in Pagini Aurii sau in Google Places. Cu cat magazinul dumneavoastra fizic are mai multe astfel de trimiteri, cu atat se poate bucura de o reputatie mai buna. Cu atat SEO local are mai multe sanse de a va propulsa afacerea spre topul cautarilor.

Oportunitatea SEO local

Toate tipurile de afaceri locale pot beneficia de SEO local. Prin utilizarea de bune practici, aveti ocazia unica de a contacta clientii care cauta in mod specific tipul dumneavoastra de afacere. Cautarea locala creste foarte rapid, in special pe dispozitivele mobile – se estimeaza ca o treime din toate cautarile web au un aspect local.

Luati in considerare modul in care clientii fac aceste cautari, in special cei care cauta de pe smartphone-uri sau de pe tableta. Aceste cautari sunt in mare parte conversate, cum ar fi „magazine de bijuterii deschide acum” sau „de unde pot cumpara placinta cu mere” sau „Unde pot manca papanasi” etc. Cautarea vocala este un alt fenomen mobil care se afla in plina ascensiune – avand in vedere modul in care acesti utilizatori efectueaza cautarile – va vor ajuta sa dezvoltati o strategie de SEO local.

0 Comentarii