100 Sfaturi SEO rapide pentru incepatori – Ghid SEO

de | aug. 12, 2016 | SEO | 0 comentarii

La prima vedere SEO poate parea un concept mult prea complex si gata sa ne intimideze. Cu toate acestea, fiecare blogger si fiecare firma (mai ales firmele care se ghideaza dupa niste obiective importante de marketing) este parca impinsa de la spate pentru a incepe sa faca anumite lucruri legate de seo. Asta pentru ca fara seo nu poti avea o prezenta relevanta in spatiul online. Pentru ca aceasta calatorie in lumea SEO sa fie mai usoara, va prezentam o lista simpla cu 100 de trucuri utile pentru incepatori. In acest mod va fi mai usor sa creati un fundament de cunostinte de la care sa plecati spre a formula campanii puternice. Nu va grabiti, ci incercati sa fiti atent la fiecare lucru in parte.

Ingredientele de baza pentru SEO
10 Detalii tehnice de baza

1. SEO inseamna sa explicati lucrurile intr-o maniera mai clara pentru motoarele de cautare, astfel incat acestea sa poata „citi” mult mai usor continutul pe care vreti sa-l promovati.

2. De exemplu, niciodata nu incarcati imagini fara titlu si fara descrieri. Aceasta etapa obligatorie poarta denumirea de „optimizare a imaginilor”.

3. Fiindca tot vorbim despre poze, este important sa adaugati unele imagini la continutul pe care il creati.

4. Arhivati pozele folosind instrumente gratuite cum ar fi TinyJPG.com, astfel incat acestea sa nu nu influenteze negativ viteza de incarcare a paginii.

5. Daca ati inceput sa scrieti pe un blog, utilizati WordPress sau Blogspot (prima platforma este mai usoara pentru seo).

6. Profitati de avantajele plugin-urilor integrate de SEO care sunt incluse pe platforma WordPress. Pentru a face acest lucru completati campurile cu meta-descrieri, precum si cuvintele cheie.

7. Formulati titluri scurte (de 7-9 cuvinte) si la obiect.

8. Folositi-va de formatare, dar pastrati un singur tag H1 per post. In rest formulati cat mai multe tag-uri H2 si H3 (sigur acestea ar trebui sa aiba sens).

9. Daca faceti referire la alte postari sau pagini de pe Internet, folositi intotdeauna optiunea „deschide link in alt tab” (Open link in new tab) atunci cand editati linkul (in acest mod rata de respingere va fi mai mica).

10. Propuneti-va sa invatati cate ceva despre SEO in fiecare zi. Chiar si un articol de 10 minute sau un truc noou va poate ajuta in ceea ce faceti.

Continut SEO contextual relevant de calitate
Poate ca cel mai important sfat legat de SEO ar fi urmatorul: sa intelegeti ce isi doreste de fapt utilizatorul. In acest mod veti sti ce sa-i oferiti, in forma pe care o prefera.

11-20 Invatati sa va cunoasteti cititorii/ utilizatorii

11. Chiar si atunci cand avem in minte toate rigorile legate de SEO, trebuie sa retinem ca scopul este nu de a fi pe placul motoarelor de cautare, ci in primul rand de a satisface curiozitatea utilizatorilor. Ar trebui sa va ghidati dupa acest lucru atunci cand creati continut.

12. Tineti-va de o tema stabilita iar inainte de a apasa butonul de publicare intrebati-va „Oare utilizatorul va gasi aici raspunsul pe care il cauta la intrebarea pe care o avea?”

13. Faceti un pas in afara multimii si intrebati-va de asemenea „Cum sunt eu diferit de celelalte pagini de blog axate pe acelasi subiect?”

14. Atrageti utilizatorii spre sfarsitul articolului. Solicitati-le parerea sau cereti-le sa intre in dialog cu dumneavoastra.

15. Folositi-va de sugestiile primite din partea utilizatorilor si transformati-le in teme de articole viitoare. Daca va amintiti ce utilizator va sugerat sa discutati despre un anumit lucru, puteti sa-l anuntati de publicarea articolului.

16. Includeti cat mai des lucruri utile in mesajele dumneavoastra. Poate fi vorba despre resursa, despre un mini-instrument legat de un subiect, un infografic sau o poza in care oferiti anumite explicatii etc.

17. Nu va abateti prea mult de la intentia utilizatorilor: imbogatiti continutul pe care il creati cu lucruri pe care cititorii le vor gasi interesante si nu cu lucruri care va plac dumneavoastra.

18. Incercati sa raspundeti la doua intrebari: „Cum este publicul dumneavoastra principal in acest moment? (date demografice)” si „Cum ati vrea sa fie publicul dumneavoastra?”

19. In cele din urma, creati continut capabil sa atraga atentia publicului pe care il aveti (nu are rost sa-l pierdeti) si publicului pe care vi-l doriti (pentru a-l atrage).

20. Continuati sa mentineti o relatie activa cu cititorii dumneavoastra. Este singura modalitate de a construi incredere (precum si o aura de expertiza) pe termen lung. Daca utilizatorii vor fi fericiti, cu siguranta si Google va fi fericit.

Creati continut valoros
Creati propria lista de continut valoros in functie de publicul tinta. Dar nu uitati sa puneti utilizatorul pe primul plan si nu uitati de cerintele tehnice SEO.

21 – 30. Calitatea continutului. Acordati atentie acestor factori

21. Verificati, corectati, cititi si recititi continutul creat pana cand fiecare fraza arata foarte bine. Orice greseala reprezinta un semnal ca nu sunteti cel mai bun in ceea ce faceti.

22. Noutatea continutului: daca sunteti capabil sa publicati ceva ce nu va deveni prea vechi in viitorul apropiat, atunci ar trebui sa mergeti pe continut actualizat.

23. Frecventa publicarilor: scrieti pe blog in mod constant, regulat si frecvent (cel putin la fiecare 2-3 zile).

24. Alegerea pozelor: ar trebui sa alegeti imagini de spectru larg dar care sa fie corelate cu subiectul. In caz contrar, efectele vizuale vor crea confuzie in randul cititorilor.

25. Folositi poze fara drepturi de autor (gratuite). Nu folositi poze pentru care nu aveti permisiune de publicare. Exista o multime de site-uri de unde puteti cumpara poze online. Puteti de asemena sa folositi poze proprii.

26. Expertiza. Nu va exprimati parerea in legatura cu lucruri pe care nu le cunoasteti foarte bine. Daca este posibil inserati un link catre un site unde exista un raport de expertiza sau studii stiintifice. In acest mod veti adauga mai multa valoare continutului iar informatiile pe care le prezentati vor castiga increderea cititorilor.

27. Tonul de autor. Pastrati tonul intr-o zona profesionala generala, chiar daca stilul devine mai uman, personal sau amuzant din cand in cand.

28. Ajutor. Nu uitati niciodata ca scopul principal al utilizatorilor este de a gasi ceva informativ si util in continutul pe care il livrati. De aceea, continutul ar trebuis a faca referire in primul rand la cititori, nu la dumneavoastra.

29. Stilul si structura de scriere. Folositi propozitii simple si paragrafe scurte. Impartiti o fraza mai lunga si prea complexa in propozitii simple. Puteti utiliza programe online de corectare si editare.

30. Originalitate. Inainte de publicare, asigurati-va ca textul creat aduce unele idei noi.

31 – 40 Marketing si promovarea continutului

31. Ar trebui sa va folositi de social media pentru a promova continutul. Este distractiv si nu va ia prea mult timp (daca nu va doriti acest lucru).

32. Ideea de baza este sa alegeti o platforma potrivita de social media. Care credeti ca va functiona cel mai bine pentru continutul si publicul dumneavoastra tinta? Pinterest favorizeaza efectele vizuale unice si atragarea publicului. Pe de alta parte Twitter este bun pentru construirea unui statuss de influentare daca livrati continut de expertiza. In fine, Facebook este minunat pentru continut multi-scop.

33. Folositi-va de promovarea platita pe platformele de socializare. Dar pentru anumite postari. Experimentati si descoperiti ce tip de anunt este potrivit pentru dumneavoastra. Invatati din incercari si erori.

34. Daca nu va puteti permite, desemnati un reprezentant de social media (sau o echipa de mai multi oameni) pentru a va promova mesajele pe platforma in anumite momente pe tot parcursul zilei.

35. Daca folositi marketingul afiliat, nu va axati pe texte prea promotionale. Nici utilizatorii si nici motoarele de cautare nu vor acest lucru.

36. Daca acceptati sponsorizare pentru unele din postarile dumneavoastra, aceasta ar trebui sa fie transparenta si onesta.

37. Nu promovati produse, idei sau oameni in care nu credeti de dragul marketingului. Karma cea rea va va prinde in cele din urma (ceea ce inseamna ca veti avea o reputatie negativa sau veti fi luat in vizor ca fiind de calitate inferioara).

38. Pentru bloggeri: nu deveniti o piata de desfacere pentru produsele de pe o anumita nisa. Dar nu va transformati nici intr-o piata de desfacere de stiri pentru diferite nise. Ideea este ca utilizatorii ar trebui sa va asocieze cu un domeniu anume.

39. Un raport ideal pentru bloggeri este de a posta in jur de 25-30% continut promotional (cum ar fi opinii sau articole cu link-uri afiliate). Restul continutului ar trebuie sa fie non-promotional.

40. Pentru companii: chiar daca site-ul dumneavoastra este oarecum formal, sobru si la obiect, tot aveti nevoie de un blog pentru site. Folositi acest blog pentru a posta actualizari scurte, evenimente speciale sau stiri importante din domeniul dumneavoastra.

Clasamentul in functie de cuvintele cheie
Clasarea pe prima pagina nu inseamna totul. Intrebati-va intotdeauna ce functioneaza cu adevarat pentru site-ul dumneavoastra.

41-50 Cuvinte cheie si cautarea cuvintelor cheie

41. Este esential sa identificati cuvintele cheie corespunzatoare pe care doriti sa le utilizati pentru a va promova. In acest mod va veti putea bucura de un loc mai bun in clasamentul motoarelor de cautare si prin urmare veti atrage trafic organic pe site (adica neplatit). Motoarele de cautare reprezinta inca cea mai importanta sursa de trafic si influenta.

42. Este usor sa gasiti cuvinte cheie chiar daca nu aveti prea mult timp la dispozitie, un buget prea mare sau instrumente sofisticate de know-how. Incepeti sa folositi Google AdWords sau pur si simplu incepeti sa tastati cuvinte sau fraze scurte in bara de cautare Google. Observati care sunt sugestiile (acelea reprezinta cuvinte cheie bazate pe cautarile utilizatorilor).

43. Desigur, daca doriti o acuratete mai mare in identificarea cuvintelor cheie (si conveertirea utilizarii cuvintelor cheie in numerar prin AdSense) atunci ar trebui sa folositi instrumente speciale de raportare care va arata care sunt cele mai importante cuvinte cheie in domeniul in care activati, precum si care este puterea competitorilor dumneavoastra. Exista de asemenea si alte lucruri pe care le veti afla legat de cuvintele cheie.

44. Dupa ce va obisnuiti cu AdWords si sugestiile din bara de cautare Google, mergeti mai departe catre instrumente profesionale cum este de exemplu Semrush. Folosind aceste instrumente avansate, veti descoperi o multime de avantaje. Majoritatea sunt usor de folosit.

45. Dupa ce ati stabilit lista de cuvinte cheie, fiti atent cu le dozati. Daca le folositi mult prea des motoarele de cautare va pot penaliza din cauza „umpluturii de cuvinte cheie” (spam). Pe de alta parte, daca le folositi prea putin este posibil ca efectul sa nu fie semnificativ.

46. Principala strategie legata de utilizarea cuvintelor cheie (destul de lipsit de imaginatie, dar incercat si testat) este de a folosi cuvantul cheie principal in titlul postarii, in primul si in ultimul paragraf (o singura data) si inca o data pentru fiecare 100 de cuvinte, pe tot parcursul textului.

47. In cadrul titlului, un cuvant cheie este mult mai eficient daca este introdus cat mai aproape de inceput.

48. Ganditi-va la intentia cititorilor in ceea ce priveste cuvintele cheie pe care le utilizati (niciun instrument nu va poate spune explicit cum sa faceti acest lucru, dar trebuie sa va folositi putin de intuitie). Apoi asigurati-va ca postarea dumneavoastra rasunde intr-un mod satisfacator intentiei utilizatorului.

49. Mic truc. Incercati sa folositi cuvantul cheie principal intr-un atribut al imaginilor folosite in interiorul textului, dar doar daca acesta este relevant si descrie poza (altfel este considerat spam).

50. Daca un cuvant cheie legat de cel principal ofera un plus de valoare pentru utilizatori atunci cand este abordat in detaliu este indicat sa creati o sub-postare, pe langa cea principala. Creati un link intre cele doua postari.

51-60. Linkuri, linkuri externe si interlinkuri (linkuri de interconectare)

51. Linkurile reprezinta unul din pilonii principali ai SEO. Cu cat aveti mai multe linkuri care trimit spre continutul dumneavoastra, cu atat veti fi mai relevant pentru Google si veti fi mai bine pozitionat.

52. Cu toate acestea, domeniul linkurilor este unul in care se fac o multime de abuzuri si incercari de manipulare a motoarelor de cautare cu scopul de a obtine un loc mai bun in clasament. Acest tip de seo poarta denumirea de „black hat SEO” si este intens criticat. Prin urmare, trebuie sa fiti foarte atent in ceea ce priveste strategia de realizate a legaturilor. Totul trebuie sa respecte principiile corecte.

53. Exista doua tipuri de legaturi: de interconectare (ceea ce inseamna ca unele postari sunt legate de altele care sunt relevante pentru acel subiect) si linkuri externe. Este extrem de important si intelept pentru SEO sa primiti linkuri externe catre textele dumneavoastra. Cu toate acestea, trebuie sa va asigurati ca totul respecta standardele motoarelor de cautare si ca totul este facut sub „palaria alba”.

54. Calitatea si autoritatea domeniilor care sunt legate de postarile dumneavoastra se vor reflecta direct asupra propriului dumneavoastra site (atat in ochii motoarelor de cautare cat si pentru crawleri).

55. Textele ancora (cuvintele in care sunt introduse hyperlinkuri) sunt de asemnea foarte importante. Cu cat sunt mai aproape de subiectul dezvoltat in acea postare, cu atat este mai bine pentru site-ul la care fac referire. Prin urmare este util sa obtineti backlinkuri pe site-ul dumneavoastra folosind cuvintele cheie pe care le doriti ca si ancore.

56. Totusi, acest lucru este folosit ca si o strategie permanenta de catre foarte multi constructori de legaturi care se afla atat sub palaria alba cat si sub cea neagra. Prin urmare, nu abuzati de acest lucru. Fiti atent ca nimeni sa nu aiba un link spre site-ul dumneavoastra folosind ancore bogate in cuvinte cheie, cu exceptia cazului in care acestea sunt cu adevarat relevante si descriptive pentru continutul dumneavoasra.

57. Nu va legati niciodata de o pagina folosind un cuvand cheie principal ca si text ancora. Acest lucru nu va face altceva decat sa creeze confuzie in randul motoarelor de cautare iar in final tindeti sa nu fiti relevant pentru un anumit cuvant cheie (un subiect anume).

58. Nu faceti schimburi de link cu prietenii de pe internet (creati linkuri catre site-urile lor iar ei creaza linkuri catre site-ul dumneavoastr). Acest lucru nu este complet interzis, dar practica arata ca nu este deloc util si relevant pentru motoarele de cautare.

59. Valoarea unui link spre site-ul dumneavoastra (care se refera de fapt la atentia motoarelor de cautare pe care o acorda site-ului) poarta denumirea de „link juice” (suc de linkuri). Un link de la un site relevant (de pe aceeasi nisa ca si dumneavoastra) se bucura de mai mult link juice in comparatie cu linkurile de pe siteurile irelevante.

60. Daca acordati suficienta atentie traficului si cresterii veniturilor din anunturi si sunteti serios, puteti angaja o echipa de experti pentru crearea si punerea in aplicare a unui proiect de construire a linkurilor pentru site-ul dumneavoastra (cum ar fi crearea de broken lin-uri si asa mai departe). Acest lucru poate fi foarte valoror daca este facut asa cum trebuie (organic). Cu toate acestea trebuie sa va asigurati ca nu se foloseste SEO de tip „black hat” sau „grey hat”.

61- 70 Prevenirea si corectarea erorilor
61. Asigurati-va ca site-ul dumneavoastra are urmatoarele pagini obligatorii scrise corect (fiti atenti, unele informatii sunt de ordin juridic) si incluse in pagina de Start: Despre noi, Contact, Termeni si conditii de utilizare, Politica de confidentialitate.

62. Site-ul dumneavoastra ar trebui de asemnea sa aiba o harta a site-ului. Aceasta trebuie sa poata fi accesata de catre utilizatori si trebuei sa o verificati de erori, sa o actualizati o data la fiecare 2-3 luni.

63. Dupa ce ati terminat, trimiteti sitemap-ul sau harta siteului catre cele mai importante motoare de cautare (Bing si Google Webmaster Central) pentru a va asigura ca viitoarele texte vor fi corect indexate.

64. Instalati instrumentele Google’s Webmaster Tools pe blog sau pe site. In acest mode veti putea sa creati sitemap-ul, sa monitorizati erorile si sa-i comunicati lui Google atunci cand exista ceva in neregula.

65. Daca crawlerii Google vor detecta unele erori pe site-ul dumneavoastra (sau strategii „de palarie neagra” cum ar fi continut spam), atunci site-ul poate fi penalizat si nu va mai fi indexat. Ar trebui sa luati masuri pentru a preveni acest lucru iar Google’s Webmaster Tools va ajuta in aceste situatii.

66. Alegeti setarile potrivite pentru categoriile si sub-categoriile din site-ul dumneavoastra. S-ar putea sa sfarsiti sa fiti atentionat pentru continut duplicat in mod accidental (din cauza unor meta-descrieri care se repeta in mai multe pagini ale categoriilor etc).

67. Nu publicati mai multe postari despre acelasi subiect (cu acelasi cuvant cheie principal sau aproape identic) sau creand un link catre acelasi link. Acest lucru poate fi considerat o practica de spam, chiar daca dumneavoastra ati avut de fapt cele mai bune intentii.

68. Nu marcati cu SPAM orice tip de continut (cum ar fi de exemplu prea multe imagini cu prea putin text etc) si nu agregati continut care nu va apartine, chiar daca oferiti si linkul catre sursa corespunzatoare.

69. Daca aveti vreodata sentimentul ca site-ul a fost penalizat ca urmare a unei actualizari majore a lui Google verificati Webmaster’s Tools pentru detalii sau pur si simplu apelati la o echipa de specialisti seo care poate intreprinde un audit in acest sens (de asemenea, acest lucru va poate proteja impotriva riscurilor viitoare).

70. Unele teme WordPress sunt mai bine indexate (mai repede) in comparatie cu altele. La fel unele sunt mai predispuse de a crea mai putine erori de cod. De aceea este indicat sa alegeti cu atentia teme site-ului dumneavoastra si nu luati o decizie doar bazandu-va pe criteriul estetic vizual.

71-80. Monitorizarea traficului si a pozitiei in motoarele de cautare

71. Creati un cont de Google Analytics pentru site-ul dumneavoastra. Rapoartel foarte detaliate pe care le veti obtine sunt in mod surprinzator usor de urmarit, chiar si pentru incepatori.

72. Puteti folosi de asemenea Semrush pentru a verifica pozitia in motoarele de cautare (si asa cum am mai spus, acest instrument va fi util si pentru alte lucruri, cum ar fi indentificarea cuvintelor cheie potrivite etc).

73. Puteti crea un cont folosind Moz, mai ales daca site-ul dumneavoastra este folosit si pentru marketing, indiferent de tipul sau (e-commerce, marketing afiliat sau venituri AdSense).

74. Orice tip de progres in clasament este bun si aduce mai mult potential pentru viitor, dar adevarul este ca doar daca va pozitionati pe prima pagina veti putea avea trafic semnificativ iar site-ul dumneavoastra va conta cu adevarat.

75. In acest context, iata care este cea mai cunoscuta gluma SEO (si de asemenea un sfat practic): cel mai bun loc pentru a ascunde un cadavru este pe pagina a doua a rezultatelor cautarilor Google. Pentru ca nimeni nu ajunge niciodata acolo.

76. Nu va ingrijorati prea tare in ceea ce priveste diferentele mici in clasament. Mici fluctuatii sunt normale in timp de cateva zile si chiar saptamani. Sigur este important sa va asigurati ca tendinta generala este de a urca in clasament (lunar).

77. Este normal sa existe mici diferente intre instrumentele pe care le utilizati. Nu trebuie sa va ingrijoreze acest lucru, trebuie doar sa tineti cont de cel mai bun sfat (sau concluzie) reflectata in fiecare astfel de raport.

78. Este de asemenea util sa verificati detaliile, cum ar fi de unde provin utilizatorii dumneavoastra si unde se duc dupa ce citesc postarile dumneavoastra, cat timp petrec pe pagina dumneavoastra si asa mai departe. Cele mai importante instrumente va pot oferi informatii cu privire la aceste fapte.

79. Faceti experimente cu ajutorul instrumentelor proprii de monitorizare: implementati o mica schimbare pe site si verificati care sunt rezultatele, cum este influentat traficul etc.

80. Prin luarea in considerare a acestor mici lectii din rapoartele seo, atata vreme cat le verificati periodic, puteti optimiza modul de abordare pentru cel mai important scop final: o crestere continua semnificativa.

81-90 Cand ajungeti in prima liga

81. Nu cadeti in capcana de a folosi prea multe instrumente SEO: unele sunt pierdere de timp sau produc erori, in timp ce altele sunt corecte si va ajuta sa va atingeti scopul.

82. In schimb, este mai bine sa va ganditi de care continut va puteti lipsi. In acest mod va simplificati viata.

83. Incepeti sa implementati noile lucruri invatate despre SEO, sigur dupa ce ati stabilit un plan adecvat de punere in aplicare.

84. Ramaneti la planurile dumneavoastra SEO si urmariti rapoartele pentru a le putea optimiza in mod constant, in functie de rezultatele obtinute.

85. De asemenea, puteti a incredintati planurile dumneavoastra de activitate SEO unei echipe de experti. Scopul ar fi sa economisiti timp si de a obtine cele mai bune rezultate. Totusi asigurati-va ca alegeti o agentie seo de incredre, pentru ca cei care fac SEO de tip „palarie neagra” pot determina ca site-ul dumneavoastra sa fie penalizat.

86. Nu va limitati strategia de crestere doar pe SEO. Chiar daca cel mai mare trafic de pe site va veni din partea motoarele de cautare ( si de pe platformele de socializare) ar trebui sa concepeti in continuare o abordare mai diversificata.

87. Fiti atent cand va stabiliti prezenta in spatiul online. Unele decizii va pot afecta negativ. Folositi SEO cat mai intelept: evitati sa inserati linkuri pe site in semnaturile de email, sa postati pe forum continut duplicat sau sa va asociati cu cine nu trebuie etc.

88. Periodic verificati-va site-ul de erori in cod (cel putin o data la 3 luni). Chiar daca totul pare ca functioneaza bine, in timp pot aparea mici scapari care pot dauna paginii.

89. Lucruri care erau bune in cazul dumneavoastra, strategii care erau intelepte pot sa nu mai functioneze dintr-o data astfel ca site-ul ar putea sa nu mai fie indexat dintr-o data. Acest lucru se intampla din cauza modificarilor neasteptate in algoritmii Google (actualizari majore) si nu puteti face nimic pentru a le preveni. Trebuie sa studiat in continuare SEO si sa va adaptati.

90. Daca site-ul dumneavoastra nu mai functioneaza dintr-o data bine, apelati la experti. Nu subestimati niciodata puterea de vindecare a unui bun audit al site-ului.

91-100 Ultimele sfaturi

91. Aveti rabdare: SEO este pana la urma un joc distractiv si cu mize mari, cu recompense. Chiar daca veti aplica fiecare sfat notat aici s-ar putea sa fie nevoie de cateva luni pentru a observa rezultatele imbunatatite si o crestere semnificativa a traficului.

92. Nu sariti la implementare imediat ce cititi ceva nou despre SEO. Exista unele lucruri care pot dauna site-ului dumneavoastra, de aceea este mai intelept sa acordati atentie fazei de cercetare.

93. Nu uitati sa mentineti un sitemap (harta a site-ului) actualizat in mod regulat, cu scopul de a mentire atentia motoarelor de cautare.

94. Dupa ce site-ul dumneavoastra creste prea mult si nu mai poate fi gestionat manual (mai ales daca nu creati dumneavoastra tot continutul publicat), puteti folosi o multime de instrumente pentru a verifica daca totul este in regula cu meta-descrierile, cu alt-tag-urile etc.

95. Paginile si postarile care au prea putin continut (sa zicem mai putin de 500 de cuvinte) ar trebui actualizate (imbunatatite), sterse sau imbinate cu alte postari.

96. Testati site-ul pe alte browsere decat pe cele pe care le utilizati in mod normal. Testati pe diferite dispozitive pentru ca verifica daca pagina se afiseaza in mod corespunzator. Site-ul ar trebui sa fie accesat si utilizat usor si de pe dispozitive mobile.

97. Daca scopul final este sa generati bani din traficul de pe site, atunci poate ar fi mai bine sa angajati o echipa de specialisti SEO pentru ca ei pot face totul mai repede pentru dumneavoastra. In schim asigurati-va ca cei pe care ii contractati sunt profesionisti. Feriti-va de cei care apeleaza la tehnici de black hat seo.

98. Spre deosebire de actiunile si planificarile SEO clasice care necesita timp de reflectie asupra rezultatelor stabile, activitatea social media merita timpul dumneavoastra doar daca va aduce trafic semnificativ mai repede.

99. Veniti in ajutorul vizitatorilor dumneavoastra si incurajati-i sa participe la discutii. Daca aveti sub 5 comentarii zilnic, atunci raspundeti la toate. Daca aveti sub 20 de comentarii zilnic atunci raspundeti la 5 din ele. Iar daca aveti peste 100 de comentarii pe zi, atunci rapsundeti la aproximativ 10 din ele.

100. Retineti intotdeauna ca este distrativ sa creati continut si sa-l transformati intr-un text fin in scop SEO. Atat publicul, cat si crawlerii vor putea sa-l guste si sa-l mestece cu placere.

Multumesc frumos pentru timpul acordat citirii acestui articol. Mai multe detalii privind preturile pentru abonamentele SEO, accesati www.seoagency.ro

 

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *